بخشدار مرکزی شهرستان قزوین خانواده شهدا را مایه افتخار جامعه، میراث داران انقلاب اسلامی و سرمایه های معنوی کشور دانست و گفت: دولت تدبیر و امید خدمت به این خانواده ها را تکلیف ذاتی خود می داند.
کد خبر: ۲۶۱۹۶۳
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۸ 18 July 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از روابط عمومی فرمانداری قزوین، مرتضی علیخانی در دیدار با خانواده شهدا که به مناسبت هفته عفاف و حجاب برگزار شد، افزود: امروز جامعه اسلامی و همه کسانی که در نهایت آرامش در آن زندگی می کنند مدیون خون پاک هزاران شهید و جانبازی است که در دفاع از ارزش های اسلامی از جان خود گذشتند.
وی ادامه داد: وظیفه اخلاقی و دینی ما این است تا در جهت خدمت به خانواده شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران تلاش بیشتری داشته باشیم.
به گفته وی، خانواده شهدا مایه افتخار جامعه، میراث داران انقلاب اسلامی و سرمایه های معنوی کشور به شمار رفته و خدمت به آنها افتخاری بزرگ محسوب می شود.
علیخانی با اشاره به اینکه هرچه در راه تکریم خانواده های معظم شاهد و ایثارگر تلاش شود کم است، گفت: خدمت به خانواده های کسانی که در راه خدا از جان خویش خالصانه گذشتند، کاری ارزشمند و با عبادت است.
گفتنی است بخشدار مرکز قزوین برای دیدار با خانواده های معظم شاهد و ایثارگر به روستاهای نظام آباد، مهدی آباد بزرگ، رشتقون و رزجرد سفر کرد.

منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار