رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین گفت: با بسته های تشویقی دولت و تزریق اعتبارات زمینه رفع موانع 400 واحد صنعتی استان فراهم می‌شود.
کد خبر: ۲۶۱۳۷۵
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۸ 17 July 2016
به گزارش تابناک از قزوین، علی پرزحمت در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی شاخص، با اشاره به مشکلات هفت هزار و ۵۰۰ واحد صنعتی در کشور که باید مورد حمایت دولت قرار گیرند، اعلام کرد: در این میان سهم استان قزوین ۳۰۰ واحد تعیین شد که با رایزنی ۱۰۰ واحد دیگر نیز به این سهمیه اضافه شد تا بتوانیم با بسته های تشویقی زمینه رفع موانع از مسیر فعالیت صنعتگران را فراهم کنیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین اظهار کرد: صنایع کوچک با تعداد ۵۰ کارگر و متوسط با ۱۰۰ کارگر تعریف شده که امیدواریم با تزریق اعتبارات پیش بینی شده ضمن تامین سرمایه در گردش برای فعال شدن واحدها دغدغه تولید کمتر شود.

این مسئول تصریح کرد: در سال اقتصاد مقاومتی در عمل به وظایف خود تلاش می کنیم تا ضمن رفع موانع تولید برای ایجاد اشتغال نیز گامی اساسی برداریم.

این مسئول با اشاره به راه اندازی نخستین معدن مس کاتدی کشور در قزوین گفت: این کارخانه برای نخستین بار با ظرفیت ۱۰ هزار تن در سال و اشتغالزایی ۴۰۰ نفر امسال آماده بهره برداری است.

پرزحمت ادامه داد: برای احداث این مجموعه بیش از ۱۶۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

وی افزود: در استان ۱۸۰ معدن وجود دارد که ۱۰۰ واحد آن فعال است و ۴۵ معدن به مزایده گذاشته شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار