«رحیمی» سکاندار مدیریتی پاس شد
کد خبر: ۲۶۱۰۹۳
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۵ 16 July 2016
پس از کش و قوس‌های فراوان در نهایت نام «محمدتقی رحیمی» از گردونه انتخاب هیأت مدیره باشگاه پاس خارج شد تا این مدیر بومی نهمین مدیرعامل تاریخ سبزپوشان همدانی شود.

به گزارش فارس، پاس همدان بعد از دو ماه معطلی و البته تعطیلی، شرایطش مشخص شد و این تیم باید در فصل جدید فوتبالی کشور، در لیگ دسته دوم حضور پیدا کند.

از همان ابتدا هم مشخص بود که هیأت مدیره باشگاه پاس برای خریدن زمان، بازی تبانی و البته انصراف بعضی تیم‌ها را بهانه کرد تا باشگاه پاس را دستخوش تغییرات اساسی کند.

شنیده‌ها حکایت از آن دارد که مدیران ارشد استان تمایلی به حضور مجدد رمضانی در پاس نداشتند و شرایطی را فراهم کردند تا این مدیرعامل خودش استعفا داده و از پاس برود که همین اتفاق هم رخ داد.

عبدالحمید رمضانی طی روزهای گذشته با مساعد نبودن شرایط حاکم بر فوتبال استان و باشگاه پاس و همچنین عدم حمایت استاندار و دیگر اعضای هیأت مدیره‌ باشگاه، با تقدیم استعفای خودش، راهی نساجی مازندران شد.

هنوز 24 ساعت از استعفای رمضانی نگذشته بود که به یکباره استاندار همدان به عنوان منجی و حامی پاس برای بررسی اوضاع تیم به سراغ رئیس فدراسیون فوتبال کشور رفت تا شرایطی را رقم بزند که تیم پاس دوباره به لیگ دسته اول بازگردد.

در حالی که جلسات هیأت مدیره دو ماه تعطیل شده بود، بعداز استعفای رمضانی در عرض کمتر از 10 روز سه جلسه از جانب اعضا برگزار شد تا برای تعیین مدیرعامل تیم دسته دومی پاس تصمیم‌گیری شود.

در ابتدا نام‌های مختلفی از جمله رضا میرزایی، حسن محمدی، سیروس رکنی و محمدتقی رحیمی توسط اعضای هیأت مدیره مطرح شد که در نهایت با بررسی سوابق و برنامه‌های آنها، نام محمدتقی رحیمی از گردونه انتخاب هیأت مدیره باشگاه پاس خارج شد.

رحیمی را باید نهمین مدیرعامل سبزپوشان همدانی نامید زیرا این مدیر بومی، بعد از کاظم اولیایی، کریم ملاحی، عباس صوفی، عبدالحمید رمضانی (در دو مقطع)، سید عبدی افتخاری (سرپرست)، بهرام یدی، حسن عزیزی، سید محمد عیوقیان (سرپرست) در دهمین سال انتقال پاس به همدان، به عنوان مدیر انتخاب شده است.

متاسفانه با بررسی اوضاع پاس می‌توان به عدم ثبات مدیریت پی برد که طی 10 سال گذشته این تیم، 9 مدیرعامل عوض کرده که بیشترین تغییرات نیز به دوران ریاست هیأت مدیره محمدناصر نیکبخت برمی‌گردد.

از سوابق مدیریتی رحیمی در ورزش می‌توان به ریاست کمیته فوتسال هیأت فوتبال استان، رئیس کمیته امور باشگاه‌های هیأت فوتبال استان، مسؤول تشریفات برگزاری فستیوال زیر 14 سال جنوب آسیا، معاون اجرایی باشگاه پاس همدان در زمان مدیرعاملی عباس صوفی، رئیس اداره ورزش و جوانان فامنین، مسؤول تشریفات و اجرایی مسابقات قهرمانی زیر 14 سال آسیا و قائم‌مقامی باشگاه پاس در آخرین دوره مدیرعاملی عبدالحمید رمضانی اشاره کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار