فرمانده پلیس راه دماوند - فیروزکوه از کاهش تصادفات فوتی در این محور در فروردین ماه امسال خبر داد
کد خبر: ۲۶۰۹۹
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۰ 21 April 2015
به گزارش مهر، یوسف رجبی از کاهش تصادفات و تلفات رانندگی درمحور دماوند- فیروزکوه در فروردین  امسال خبرداد و اظهار داشت: خوشبختانه در فروردین ۹۴ باتوجه به محدودیت های ترافیکی  در محور هراز و کندوان و قرارگرفتن محور فیروزکوه به عنوان شاهراه ترافیکی، شاهد کاهش آمار تصادفات و تلفات رانندگی در این محور نسبت به سال گذشته بودیم.

وی با بیان اینکه در فروردین ماه امسال هیچگونه تصادفات فوتی نداشتیم یادآور شد: در فروردین ماه سال گذشته سه نفر از هموطنان ما در سوانح رانندگی محور دماوند - فیروزکوه جان خود را ازدست دادند.

این مقام انتظامی بالا رفتن سطح فرهنگ رانندگی در بین مردم، اطلاع رسانی بموقع ، افزایش امکانات و تجهیزات پلیس راه، همکاری دستگاه های خدمات رسان نظیر راهداری، هلال احمر، اورژانس با پلیس راهور را از عوامل مهم کاهش تصادفات وتلفات رانندگی درنخستین ماه سال برشمرد.

رجبی با اشاره به ادامه محدودیت های ترافیکی در محور هراز در ایام بهار و تابستان و افزایش تردد در محور فیروزکوه از دستگاه های عضو ستاد تسهیلات سفر شهرستان فیروزکوه خواست در این ایام سال نیز به مانند تعطیلات نوروز با همکاری پلیس راهور از طریق نصب بنر و تابلو در محور دماوند فیروزکوه بویژه نقاط حادثه خیز از وقوع احتمال حوادث رانندگی جلوگیری کنند.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار