معاون سیاسی و امنیتی استانداری قزوین گفت: نمایش «فصل شیدایی» یک اثر ارزشمند و فاخر فرهنگی است که با محتوایی غنی تاریخ باورهای اعتقادی را به تصویر می کشد.
کد خبر: ۲۶۰۳۳۶
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۴ 14 July 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرنگار مهر، ایوب رحیمی ظهر پنجشنبه درجلسه هماهنگی برگزاری نمایش میدانی «فصل شیدایی» که در استانداری برگزار شد اظهارداشت: این نمایش با توجه به محتوای خود که تاریخ باورها را از حضرت ادم تا انقلاب اسلامی به تصویر می کشد، اثری بسیار ارزشمند و فاخر است.

رحیمی بیان کرد: نمایش فصل شیدایی یک رویداد مهم و بزرگ فرهنگی است که در استان قزوین اجرا خواهد شد.

معاون سیاسی استاندار به اقدامات انجام شده در راستای برگزاری این نمایش در استان اشاره کرد وگفت: با هماهنگی انجام شده، مکان نمایش تعیین شده و اقدامات مربوط به اجرای نمایش در بخش سخت افزاری و فرهنگی مهیا شده است.

وی افزود: از نظر سخت افزاری اقدامات لازم برای محل نمایش، پارکینگ خودرو، نمایشگاه فرهنگی در حال انجام است و به دلیل اهمیت این نمایش تدابیر و تصمیم های مهمی برای اجرای موفق آن اتخاذ شده است.

رحیمی در ادامه به نقش نیروهای پلیس راهنمایی و رانندگی در برقراری نظم ترافیکی در اجرای این نمایش اشاره کرد و گفت: با هماهنگی های صورت گرفته مقرر شد ماموران راهنمایی و رانندگی طرحی را برای نظم ترافیکی در منطقه نمایش اجرا کنند.

معاون سیاسی استانداری برلزوم داشتن برنامه های تاثیرگذار فرهنگی در نمایشگاه و حاشیه اجرای نمایش تاکید کرد و اظهارداشت: با اقدامات مناسب فرهنگی می توان در باورهای اعتقادی مردم تاثیر گذاشت زیرا اگر باورهای اعتقادی مردم تقویت شود به سرمایه های اجتماعی کمک خواهد شد.

وی اضافه کرد: این نمایش یک اقدام فرهنگی فاخر و ارزشمند است که می تواند تاثیر مناسبی روی مردم داشته باشد لذا  برای اجرای بهتر آن به همکاری دستگاه های مرتبط با این موضوع نیازمندیم.

رحیمی خاطرنشان کرد: نمایش فصل شیدایی یک پروژه عظیم فرهنگی است که می توان در اثنای آن از مفاخر و چهره های ماندگار استان نیز یاد کرد و در نمایشگاه نیز اقدامات و جانفشانی های بزرگان استان و کشور را به تصویر کشید.

نمایش «فصل شیدایی» روایت خلقت آدم تا خاتم، تاریخ اسلام تا انقلاب اسلامی و ظهور منجی عالم بشریت است که با بهره‌ گیری از صحنه‌های بدیع و جذاب و با استفاده از نور، صدا، تصویر، دکور و هنر بازیگری در یک فضای باز به نمایش در خواهد آمد و تاکنون در ۱۰ استان کشور نیز اجراشده است.

نمایش فصل شیدایی از ۲۰ مرداد ماه آغاز می شود و تا ۲۹ مرداد ماه بعد از نماز مغرب و عشا در محدوده مجتمع فرهنگی، تفریحی طلائیه سپاه صاحب الامر(عج) مقابل بوستان باراجین به نمایش در می آید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار