مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین از شرکت ۱۴۴ واحد آموزشی در مسابقات المپیاد طرح ملی دادرس در قزوین خبر داد.
کد خبر: ۲۶۰۱۳۹
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۳ 14 July 2016
به گزارش تابناک از قزوین؛ سالار قاسمی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مرحله استانی مسابقات المپیاد طرح ملی دادرس طی دو روز با حضور ۱۸ تیم در مرکز جمعیت هلال احمر استان قزوین برگزار شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: مسابقات المپیاد طرح ملی دادرس با هدف آماده سازی دانش آموزان برای روزهای سخت و توسعه و ترویج مهارت های خود امدادی در میان دانش آموزان برگزار می شود.

وی افزود: طرح دادرس در طول سال تحصیلی ۹۵-۹۴ در ۱۴۴ واحد آموزشی دوره اول متوسطه استان با تشکیل تیم های ۱۴ نفره امدادی و با شرکت ۲ هزار و ۱۶ دانش آموز اجرا شد.

قاسمی اضافه کرد: از این تعداد، پس از دریافت آموزش ها و انجام مسابقات آموزشگاهی، منطقه ای و شهرستانی، ۱۸ تیم شامل ۹ تیم خواهران و ۹ تیم برادران به مرحله استانی مسابقات راه یافتند که با یکدیگر به رقابت پرداختند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین خاطر نشان کرد: مرحله استانی المپیاد با حضور ۱۸ تیم از مدارس استان طی روزهای ۲۱ و ۲۲ تیر ماه سال جرای در ۲ گروه خواهران و برادران و با مشارکت و همکاری جمعیت هلال احمر استان برگزار شد.

گفتنی است عین اله صادقی معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش به همراه ناظر کشوری جمعیت هلال احمر، معاون امور جوانان هلال احمر استان، رؤسای ادارات و کارشناسان آموزش و پرورش و هلال احمر از روند اجرای مسابقات بازدید به عمل آوردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار