نفرات برتر مسابقات انتخابی تکواندوی نوجوانان استان اردبیل مشخص شدند.
کد خبر: ۲۵۹۹۶۶
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۷ 13 July 2016

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل ، مسابقات انتخابی تکواندوی نوجوانان استان اردبیل یادواره تکواندوکار مدافع حرم شهید دهقانی نیا به میزبانی شهرستان اردبیل بر گزار شد.
در این مسابقات 35تکواندوکار از شهرستان های اردبیل، گرمی، خلخال، پارس آباد و مشگین شهر شرکت کردند که بالاترین رنکینگ ورزشکاران در دو مرحله انتخابی به مسابقات قهرمان کشوری نوجوانان اعزام خواهند شد.
بر همین اساس در وزن اول: حامد بالایی و حامد اسبقی به ترتیب اول و دوم شدند، در وزن دوم: امیررضا نظری به مقام اول رسید و در وزن سوم: سجاد عبدیان و حامد کریمی به ترتیب اول و دوم شدند و علیرضا دولتخواه و شاهین صارمی مشترکا مقام سوم را کسب کردند.
در وزن چهارم: عرفان طاهری و پویا عزیزپور به ترتیب موفق به کسب عناوین اول و دوم شدند و هادی لقمانی و محمدحسین تقی زاده مشترکا به مقام سوم بسنده کردند، در وزن پنجم: حامد دلیر و پیمان سلطانی به ترتیب اول و دوم شدند و علی حضرتی و سهند سیدی مشترکا به مقام سوم رسیدند.
همچنین در وزن ششم: صدرا بهداد و عسگر بابایی به ترتیب توانستند مقام های اول و دوم را کسب کنند و کاوه آذری و امیر ابراهیمی مشترکا سوم شدند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار