عضو هیئت مدیره سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران گفت: اقتصاد مقاومتی ریل‌گذاری جدیدی در اقتصاد کشور است که بخش کشاورزی و تعاونی های روستایی سهم مهمی در تحقق آن دارند.
کد خبر: ۲۵۹۷۶۵
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۷ 13 July 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرنگار مهر، محمد وحید قلفی ظهر چهارشنبه در جمع کارکنان سازمان تعاون روستایی استان قزوین با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی و سیاست های کلی آن، اظهار کرد: اقتصاد مقاومتی ریل‌گذاری جدیدی در اقتصاد کشور است که بخش کشاورزی و تعاونی های روستایی سهم مهمی در تحقق آن دارند.

عضو هیئت مدیره سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران با تاکید بر اینکه این شبکه بزرگترین شبکه مردمی در سطح کشور است، تصریح کرد: مجموعه بخش کشاورزی به منابع داخلی وابسته بوده و به طور کل با تگناهای کمتری مواجه است.

این مسئول با اشاره به توانمندسازی تعاونی‌ها در توسعه اقتصادی کشور بیان کرد: تعاونی‌ها جایگاه مناسبی برای توسعه اقتصادی و اجتماعی تلقی می‌شوند و شبکه تعاون روستایی می تواند در بالا بردن بهره وری و کارایی منابع نقش مهمی ایفا کند.

قلفی خاطرنشان کرد: ظرفیت جدیدی در بخش قانون یکپارچه سازی اراضی ایجاد شده و اصلاحات کلی بر روی آن صورت گرفته که باید از آن استفاده بهینه کرد.

وی اضافه کرد: یکی از مشکلات بزرگ تعاونی ها کمبود نقدینگی برای فعالیت ها بوده که با اوراق قرضه و اعتباری می‌توان این مشکلات را رفع کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار