فرماندار قزوین گفت: روزی که برای دریافت حکم بخشداری الموت مراجعه کرده بودم، احمدی نژاد نیز برای دریافت حکم بخشداری ماکو آمده بود و پس از حضورم در الموت، به خدمت پرداختم.
کد خبر: ۲۵۹۷۶۱
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۶ 13 July 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرنگار مهر، سیدعلی موسوی موینی ظهر چهارشنبه در مراسم افتتاح نخستین خانه هلال استان قزوین که در دهستان رجایی دشت الموت به بهره برداری رسید، با اشاره به اهمیت و ضرورت برقراری امنیت اظهار کرد: امنیت حاکم بر جمهوری اسلامی ایران مرهون فداکاری شهدا، جانبازان، ایثارگران و نیروهای نظامی و انتظامی است.

وی افزود: اقدامات عمرانی کشور نیز در سایه همین امنیت به اجرا درمی آید که راه اندازی خانه هلال نیز نمونه ای از اقدامات عمرانی است.

فرماندار قزوین ادامه داد: امدادگران جمعیت هلال احمر در زلزله آوج و آبگرم و نیز زلزله منجیل و رودبار، سیل روستای اوان در سال گذشته و دیگر حوادث بارها فداکاری و تلاش خود را نشان داده اند.

موسوی عنوان کرد: فعالیت هلال احمر صرفا محدود به حوادث غیرمترقبه نیست؛ بلکه این جمعیت اقدامات فرهنگی، آموزشی و اجتماعی دارد که با افتتاح خانه هلال دهستان رجایی دشت امید است از این پس شاهد دستاوردهای بیشتر آن باشیم.

وی یادآور شد: روزی که برای دریافت حکم بخشداری الموت مراجعه کرده بودم، احمدی نژاد نیز برای دریافت حکم بخشداری ماکو آمده بود و پس از آن برای انجام خدمت به الموت آمدم.

موسوی در بخش دیگری از سخنان خود به پیشرفت کشور و عملکرد دولت اشاره و بیان کرد: دولت یازدهم در زمینه مشکلات ایجاد شده شجاعانه عذرخواهی می کند که موضوع سبد کالا و فیش های حقوقی از جمله آن هاست؛ اما دولت های قبل با وجود تمام خسارات مانند کارهای بابک زنجانی عذرخواهی هم نکرده است.

فرماندار قزوین خاطرنشان کرد: مسائلی مانند اختلاس های بابک زنجانی و فیش حقوقی برخی روسای بانک ها هر دو محکوم است؛ اما نطفه بسیاری از این فیش ها در دولت قبل بسته شده بود که باید مورد رسیدگی قرار گیرد.

موسوی تصریح کرد: اختلاس بانک صادرات در دولت قبل صربه های زیادی به کشور زد اما چنان که باید، با آن برخورد نشده است و برخوردها با پرونده های اختلاس در دولت ها باید برخورد دوگانه نباشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار