مدیر ساخت و توسعه راه‌های اداره‌کل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: سال گذشته دو پروژه مشارکتی در حوزه راه‌های روستایی با بسیج به انجام رسیده و امیدواریم با توجه به ظرفیت‌های موجود در دو طرف زمینه این مشارکت‌ها افزایش یابد.
کد خبر: ۲۵۹۵۸۲
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۵ 13 July 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، جعفر قزوینیان در دیدار با سردار شاهرخی فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین که صبح امروز صورت گرفت، اظهار کرد: آسفالت راه روستایی فلار به طول 5.1 کیلومتر یکی از این پروژه‌ها بود که در سال گذشته به بهره‌برداری رسید.

وی در خصوص دیگر پروژه انجام شده در این مشارکت افزود: در محور روستایی چال اکبر‌آباد هم لوله‌های بتنی احداث و زیر‌سازی انجام شده است که با توجه به طول قابل توجه آن خوشبختانه توانسته رضایتمندی مناسبی را به دست آورد.

مدیر ساخت و توسعه راه‌های اداره‌کل راه و شهرسازی استان قزوین خاطرنشان کرد: با توجه به کم بودن اعتبارات این استان می‌توان با استفاده از ظرفیت بسیج و همچنین ظرفیت فنی و مهندسی راه و شهرسازی استفاده کرده و زمینه‌های مشارکت را گسترش داد.

قزوینیان عنوان کرد: قرار‌گاه خاتم‌الانبیا(ص) در منطقه الموت درگیر انجام دو پروژه عظیم قزوین - الموت - تنکابن و قزوین- رحیم آباد - کلاچای است.

این مسؤول ادامه داد: اگر این امکان وجود داشته باشد که با ایجاد ارتباط از سوی سپاه قزوین از امکانات قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص) در راستای محرومیت‌زدایی در راه‌های روستایی استفاده کرده و این محورها را مناسب‌سازی کنیم، پیشرفت خوبی در این حوزه حاصل می‌شود.

مدیر ساخت و توسعه راه‌های اداره‌کل راه و شهرسازی استان قزوین تأکید کرد: با توجه به شرایط اعتباری موجود، ممکن است برخی محورهای روستایی تا چند سال آینده هم امکان کار نداشته باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار