سالار قاسمی گفت: تاکنون بیش از 46 هزار دانش‌آموز دوره ابتدایی در مدارس استان ثبت‌نام کرده‌اند.
کد خبر: ۲۵۸۰۱۵
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۹ 10 July 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری  صبح قزوین، سالار قاسمی، مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین پیش از ظهر امروز(یکشنبه) در نشستی که در سالن جلسات این اداره برگزار شد، اظهار کرد: از زمان آغاز ثبت‌نام در مدارس استان تاکنون بیش از 22 هزار دانش‌آموز در دوره اول ابتدایی و 24 هزار نفر دیگر در دوره دوم ابتدایی موفق به ثبت‌نام در سامانه سناد شده‌اند.
وی افزود: تا به امروز بیش از 46 هزار دانش‌آموز در دوره‌های ابتدایی مدارس استان قزوین ثبت‌نام کرده‌اند و ثبت نام تا پایان شهریور ماه ادامه خواهد یافت.
قاسمی تصریح کرد: ثبت‌نام در سایر پایه‌های ابتدایی در حال انجام است و اولیای که تاکنون موفق به ثبت‌نام فرزندانشان نشده‌اند، می‌توانند نسبت به ثبت نام فرزند خود اقدام نمایند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین خاطرنشان کرد: امسال نیز همچون سال‌های گذشته ثبت‌نام دانش‌آموزان در سامانه سناد ثبت می‌شود و این امر موجب داشتن آمار دقیق از تعداد دانش‌آموزان شده و از ثبت‌نام آنها در استان‌های دیگر جلوگیری می‌شود.
قاسمی اضافه کرد: در سال گذشته 220 هزار دانش‌آموز در مدارس استان قزوین ثبت‌نام کردند و البته آمارها نشان می‌دهد این تعداد در سال جاری افزایش ‌یابد.
این مقام مسئول در پایان تأکید کرد: ثبت‌نام دانش‌آموزان پایه اول ابتدایی منوط به داشتن دفترچه سنجش سلامت می‌باشد و والدین می‌توانند به همراه نوآموز خود با مراجعه به پایگاه‌های سنجش سلامت نسبت به معاینه فرزند خود در زمینه‌های بینایی، شنوایی، هوش، پزشکی، دهان و دندان، قد و وزن اقدام و دفترچه سلامت را دریافت نمایند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار