کد خبر: ۲۵۷۶۴۷
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۶ 09 July 2016
بخشدار امامزاده عبدالله آمل از مفقود شدن پسر بچه 5 ساله تهرانی در حاشیه رودخانه هراز خبر داد و گفت: تاکنون تلاش‌های عوامل امدادی هلال احمر و آتش‌نشانی بی‌نتیجه بوده است.

یحیی عسکری‌پور اظهار کرد: حدود ساعت 19 امشب خبر مفقود شدن کودک تهرانی در حاشیه رودخانه هراز در بخش امامزاده عبدالله این شهرستان گزارش شد.

وی افزود: این کودک 5 ساله پسر به همراه خانواده خود مشغول تفریح در حاشیه رودخانه هراز در منطقه پل سیاه‌بیشه بود به دلیل نزدیکی خانواده تهرانی با رودخانه خروشان و بازیگوش بودن کودک، اعضای خانواده متوجه مفقود شدن امیر علی می‌شوند.

بخشدار امامزاده عبدالله آمل با اشاره به تیم‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمر و سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی به محل حادثه، بیان کرد: در ابتدای گزارش مفقود شدن کودک گزارش شده است ولی با توجه به نزدیکی به رودخانه خروشان، احتمال غرق شدن وجود دارد.

این مسؤول با اعلام اینکه عوامل امداد و نجات تلاش‌های زیادی برای یافتن کودک تهرانی انجام دادند، یادآور شد: تاکنون خبر خوشحال‌کننده‌ای مبنی بر یافتن آن گزارش نشد.

عسکری‌پور بیان کرد: خانواده نگران و دلواپس این کودک در نزدیکی رودخانه هراز حضور داشته و امید دارند تا فرزندشان سالم به آغوش گرم خانواده بازگردد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار