جواب منفی شورای شهر آمل به مسئولین محمودآباد؛
ابراهیم زاده با اشاره به اینکه هرگونه سکوت و کم کاری در بحث خسارتهای زیست محیطی مرکز دفن زباله شهرستان در منطقه عمارت خیانت به نسلهای آینده است...
کد خبر: ۲۵۶۷۷
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۳ 21 April 2015
رئیس شورای اسلامی شهر آمل و مسئول کمیسیون بهداشت و محیط زیست شهری در نشست با اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار محمودآباد، گفـت: مسئولین شهرستان محمودآباد، زباله های شهرستان خود را در منطقه خودشان ساماندهی کنند . در شرایطی که برای امحاء و دفن زباله شهرستان خود با کمبود فضا مواجه هستیم نمی توانیم پاسخگوی مشکلات دیگر شهر ها باشیم .
به گزارش تابناک خسرو ابراهیم زاده در این نشست مشترک افزود: در قبال مردم شهر و آیندگان متعهد و مسئول هستیم.
ابراهیم زاده با اشاره به اینکه هرگونه سکوت و کم کاری در بحث خسارتهای زیست محیطی مرکز دفن زباله شهرستان در منطقه عمارت خیانت به نسلهای آینده است تصریح کرد: نگاه ما استانی است و نگاه منطقه ای نداریم . مشکلات محیط زیستی مرز ندارد . هر کجای این استان پهناور خسارت زیست محیطی بردارد دودش به چشم همه می رود.
وی ادامه داد: مازندران برای کل ایران است بنابراین نگاه مدیران ملی، بایستی به این استان ویژه باشد . حل مشکل زباله استان مطالبه اصلی مسئولین مازندران در سفر آینده هیات دولت به این استان باشد .
رئیس شورای اسلامی شهر آمل و مسئول کمیسیون بهداشت و محیط زیست شهری در بخشی دیگر از سخنانش گفت: در سال گذشته ۱۲ هزار تن زباله شهرستان محمودآباد در زمین زباله عمارت آمل دفن شد .
ابراهیم زاده با اشاره به تفکر منطقه ای و بد اخلاقی سیاسی یکی از نمایندگان شهر های همجوار در واگذاری زمین مناسب در منطقه منال ، تصریح کرد : زمین مورد نظر همه شرایط مناسب را داراست و می تواند در صورت واگذاری و استقرار تکنولوژی روز دنیا در زمینه زباله سوز یا بازیافت، مشکلات زباله شهرهای مرکزی استان را بر طرف نماید .
وی با اشاره به نام گذاری سال ۹۴ به دولت و ملت ؛همدلی و همزبانی به فرموده رهبر فرزانه انقلاب اسلامی گفت: همدلی و هم صدایی بیشتر ما می تواند حرف مشترک ما را که معضل زباله است ، رسا تر به گوش مسئولین استانی و کشوری برساند .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار