رئیس شورای تبلیغات استان همدان از سخنرانی مشاور فرهنگی رئیس‌جمهور در روز ۲۲ بهمن در همدان خبر داد و گفت: بیش از یک هزار اقلام تبلیغاتی در این روز تهیه شده و در اختیار مردم قرار می‌گیرد.
کد خبر: ۲۵۶۵
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۴ 03 February 2015
رئیس شورای تبلیغات استان همدان از سخنرانی مشاور فرهنگی رئیس‌جمهور در روز ۲۲ بهمن در همدان خبر داد و گفت: بیش از یک هزار اقلام تبلیغاتی در این روز تهیه شده و در اختیار مردم قرار می‌گیرد.
حجت الاسلام و المسلمین سید حسن فاضلیان  در ستاد ساماندهی دهه فجر استان اظهار داشت: بیش از ۷۰ نقطه از سراسر استان همدان برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن اعلام آمادگی کردند، ضمن اینکه شهرداری نیز در فضاسازی مسیرهای راهپیمایی مشارکت می‌کنند.

وی با اشاره به تجمع روز گذشته به مناسبت نخستین روز از ایام دهه فجر در مرکز شهر اعلام کرد: استقبال مردم از برنامه‌های شاد بسیار زیاد است لذا در نظر داریم تداوم این برنامه‌ها در سطح استان افزایش یابد و تبلیغات و انعکاس بهتری از سوی صدا و سیما داشته باشیم.

حجت الاسلام و المسلمین فاضلیان با اشاره به اجرای بیش از ۳۵ برنامه ورزشی در استان عنوان کرد امسال شبیه‌ساز هواپیمای RQ برای کودکان در نظر گرفته شده که با پرواز بالن‌ها و پرچم ۴۰ متری همراه است.

وی افزود: کمیته کارگری استان با اجرای ۲ برنامه در برنامه‌های دهه فجر آمادگی خود را برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن اعلام کرده است.

رئیس شورای تبلیغات اسلامی همدان گفت: سخنران مراسم روز ۲۲ بهمن در همدان حجت الاسلام و المسلمین سیدرضا اکرمی مشاور فرهنگی رئیس جمهور است که دعوت از مداح و قاری نیز بر عهده شورای تبلیغات اسلامی استان است.

وی تصریح کرد: مسیر راهپیمایی در شهرستان همدان از میدان امام (ره) به سمت چهارراه شریعتی سپس به سمت آرامگاه بوعلی سینا است که در نهایت به میدان امام خمینی (ره) ختم می‌شود و ویژه برنامه این روز در میدان امام مقابل بانک ملی برگزار می‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین فاضلیان از مردم استان دعوت کرد تا در ساعت ۹ صبح در میدان امام خمینی (ره) حضور پیدا کنند و در رأس ساعت مقرر یعنی ۱۰ صبح به محل جایگاه بازگردند تا به برنامه‌های دیگر لطمه‌ای وارد نشود.

وی از قرائت قطع نامه مشترک بین ستاد دهه فجر و استانداری خبر داد و گفت: اجرای سرود ۱۳۵۷ نفری توسط دانش آموزان همدانی از دیگر برنامه‌های تدوین شده توسط این ستاد است که همه این برنامه‌ها طوری تنظیم شده که با نماز ظهر هیچ گونه تقارنی نداشته باشد.

وی افزود: امسال حدود ۵۰۰ میلیون تومان هزینه تجهیز امکانات صوتی در همدان انجام شده که در۶ خیابان منتهی به میدان نصب و برای بهتر شدن امکانات سمعی بصری این اقدام صورت گرفته است.

رئیس شورای تبلیغات اسلامی همدان از حضور مردم شریف استان در مقابل منزل آیت الله مدنی خبر داد وگفت: امسال برنامه شبیه سازی ۲۱ بهمن سال ۵۷ در مقابل منزل آیت الله مدنی را داریم که این حرکت مردم همدان زمینه ساز انقلاب ۵۷ در کشور بود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار