بسته خبری شهرستان ها؛
«بسته خبری شهرستان ها» شامل جدیدترین، مهمترین و جذاب ترین اخبار از شهرستان های استان خوزستان است، که به صورت کوتاه گردآوری شده اند.
کد خبر: ۲۵۶۱۳۴
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۰ 05 July 2016
ثبت یک هزار 230 واقعه تولد در شوشتر

سرپرست ثبت احوال شوشتر گفت:در سه ماه نخست امسال یک هزار 230 واقعه تولد در شهرستان شوشتر به ثبت رسیده است. (جزئیات بیشتر)




ضیافت افطار معلولان و نیازمندان بهزیستی گتوند برگزار شد

ضیافت افطار معلولان و نیازمندان زیر پوشش بهزیستی گتوند شامگاه سه شنبه با حضور امام جمعه ، بخشدار مرکزی ، خیران و جمعی از مسئولان محلی این شهرستان برگزار شد. (جزئیات بیشتر)




4 مصدوم در درگیری دو خانواده در باغملک

رییس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی خوزستان از انجام دو ماموریت هوایی اورژانس به منظور امدادرسانی به مصدومان دو حادثه در روز گذشته خبر داد. (جزئیات بیشتر)




رئیس جدید شبکه بهداشت ایذه معرفی شد

در این مراسم از زحمات چندین ماهه امین محمدپور به عنوان رئیس شبکه بهداشت و درمان تجلیل به عمل آمد و مازیار حسن‌زاده به عنوان جانشین وی معرفی شد. (جزئیات بیشتر)





 کلینیک کاردرمانی در آبادان راه‌اندازی شد

نخستین کلینیک کار درمانی در بیمارستان شهید بهشتی آبادان یکشنبه راه‌اندازی شد. (جزئیات بیشتر)




مدیر جدید اداره آموزش و پرورش اندیمشک معارفه شد

در این مراسم با تقدیر از زحمات بهرام سپهریان آقای محمد قلاوند با حکم مدیرکل آموزش‌وپرورش خوزستان به عنوان مدیر جدید اداره آموزش‌وپرورش اندیمشک معرفی و منصوب شد. (جزئیات بیشتر)





 راه‌ندازی اولین مرکز علمی کاربردی آبادان در مهرماه

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی خوزستان گفت: اولین مرکز علمی کاربردی در آبادان، مهرماه جاری در سه رشته کاردانی دانشجو می‌پذیرد. (جزئیات بیشتر)





جمع‌آوری 30 میلیون تومان در جشن گل‌ریزان در رامهرمز

رئیس انجمن حمایت از زندانیان رامهرمز از جمع‌آوری 30 میلیون تومان در جشن گل‌ریزان امسال در این شهرستان خبر داد. (جزئیات بیشتر)





محور آزادراه خلیج فارس – بندر امام پر تردد ترین محور استان

در فصل بهار تردد قریب به 25 میلیون انواع وسیله نقلیه در محورهای دارای دستگاه های تردد شمار در استان خوزستان به ثبت رسیده است. (جزئیات بیشتر)

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار