کد خبر: ۲۵۵۶۹۴
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۶ 04 July 2016


مدیرعامل جمعیت هلال احمر البرز از پوشش امدادی در سفرهای تابستانی به ویژه تعطیلات عید فطر در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان البرز، احسان نصیری اظهار داشت: همزمان با آغاز سفرهای تابستانی به ویژه با فرا رسیدن عید سعید فطر و افزایش حجم سفرها، نیروهای امدادی برای ارائه خدمات آمادگی کامل دارند.

وی افزود: در این راستا تمام پایگاه‌ها در شعب استان البرز آمادگی کامل برای اسکان اضطراری مسافران، در راه‌ماندگان در محورهای مواصلاتی را دارند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان البرز گفت: نجاتگران آموزش‌دیده به صورت 24 ساعته برای ارائه خدمات امدادی و پیش بیمارستانی در پایگاه‌های امدادی استان البرز در آماده‌باش کامل به سر می‌برند.

نصیری گفت: 26 تیم عملیاتی، 10 دستگاه آمبولانس و 4 دستگاه خودروی ست نجات، 2 دستگاه موتولانس یک تیم توانا(خواهران)در مسیرهای پرتردد مستقرهستند و چادرهای امدادی نیز آماده هر گونه خدمات امدادی به مسافران برپا شده است.

نصیری آمادگی نیروهای امدادی را اطمینان خاطر و آرامش فکری مسافران در طول سفر به ویژه مسیرهای کوهستانی ذکر کرد و از مردم خواست در صورت نیاز امدادی با سامانه 112 تماس حاصل کنند.

وی خاطرنشان کرد: تعامل و همکاری بیشتر با سایر دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی برای ارائه خدمات به مسافران برقرار است و امیدواریم با تمهیدات امدادی صورت گرفته شاهد کاهش تصادفات بین شهری و ارائه سریع خدمات و معرفی اهداف بشردوستانه و داوطلبانه و نمایش بالای خدمات امدادی باشیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار