رئیس ستاد اقامه نماز جمعه دهدشت گفت: همزمان با سراسر کشور نماز عید فطر به امامت حجت‌الاسلام حسینی در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۵۵۶۱۰
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۳ 04 July 2016
به گزارش خبرگذاری کبنا،رئیس ستاد اقامه نماز جمعه دهدشت گفت: همزمان با سراسر کشور نماز عید فطر به امامت حجت‌الاسلام حسینی در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.
حجت‌الاسلام موسی برسیاه اظهار داشت: همزمان با سراسر کشور و اعلام رؤیت هلال ماه شوال نماز عید سعید فطر در ورزشگاه آزادی دهدشت برگزار می‌شود.
رئیس ستاد اقامه نماز جمعه دهدشت افزود: نماز عید فطر به امامت حجت‌الاسلام سید نصیر حسینی امام جمعه اقامه خواهد شد.
وی با اشاره به تمهیدات اندیشه شده در برگزاری این فریضه بیان کرد: ستاد نماز جمعه دهدشت آماده برگزاری باشکوه نماز عید است.
برسیاه تصریح کرد: درب‌های ورزشگاه از ساعت پنج و نیم به روی نمازگزاران باز بوده و رأس ساعت هفت و نیم نماز شروع خواهد شد.
مسؤول دفتر امام جمعه دهدشت عید فطر را همایش باشکوه مؤمنان بعد از یک ماه روزه‌داری و ضیافت الهی دانست و با اشاره به اهمیت و قداست نماز عید فطر گفت:نماز عید فطر یکی از شکوه عالم اسلام است که باید با عظمت خاصی برگزار شود.
برسیاه افزود: هر چه حضور مردم در این روز منسجم‌تر باشد و باشکوه‌تر برگزار شود وحدت و یکپارچگی بیشتر را نشان می‌دهد.
وی به سخنی از مولای متقیان درباره جایگاه عید فطر اشاره و تصریح کرد: عید سعید فطر عید کسی است که روزه‌اش پذیرفته،گناهش بخشوده و سعی و تلاشش مورد قدردانی قرار گرفته است.
این مسؤول پرداخت زکات فطره را امری لازم خواند و با بیان اینکه میزان زکات فطره به ازای هر نفر معادل پنج هزار تومان تعیین شده است گفت: کسانی که در نماز عید فطر شرکت می‌کنند باید زکات فطریه را قبل از نماز در غیر اینت صورت تا قبل از اذان ظهر از مال خود جدا کنند.
برسیاه میزان کفاره روزه امسال را نیز معادل یک هزار و ۵۰۰ تومان اعلام کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار