رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قزوین سرزمین قدس را متعلق به همه انسان های روی زمین دانست و گفت: این منطقه جایگاه ابراهیم خلیل، عیسی مسیح، سلیمان بن داود، یعقوب و فرزندانش و حضرت موسی (ع) بوده و بسیاری از وقایع بشری نیز در آن روی داده است.
کد خبر: ۲۵۴۰۳۱
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۴ 01 July 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین علی قابل در خطبه های پیش از نماز جمعه این هفته قزوین با تقدیر از حضور حماسی مردم در برگزاری راهپیمایی روز قدس، افزود: این مراسم امروز در 100 نقطه از استان قزوین و در شهرها و روستاهای مختلف آن به مورد اجرا گذاشته شد.
وی ادامه داد: رژیم اشغالگر و خود کامه صهیونیستی اسرائیل، سرزمین زرخیر قدس را برای انتقام گیری از جنگ های گذشته مورد غصب قرار داده است.
وی اضافه کرد: حضرت امام (ره) از سال 42 موضوع غصب سرزمین قدس را مورد توجه قرار داده و همواره حمایت آمریکا و حکومت پهلوی از این رژیم را محکوم می کرد و پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز سفارت این رژیم را به مردم فلسطین تحویل دادند.
وی با بیان اینکه از هفتم تا دوازدهم تیرماه هفته بازخوانی حقوق بشر آمریکایی است، گفت: ملت ما در طول تاریخ انقلاب اسلامی خود و در ششم تیرماه سال 60 سوء قصد به مقام معظم رهبری، هفتم تیرماه همان سال انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی و شهادت دکتر بهشتی و 72 تن از یارانش، هشتم تیر سال 61 ترور آیت الله صدوقی امام جمعه یزد و نیز بمباران شیمیایی سردشت به دست رژیم بعثی عراق، کودتای نوژه و در نهایت حمله به هواپیمای مسافربری ایران از سوی آمریکائیان را شاهد بوده است.
وی ادامه داد: مدعیان حقوق بشر، ترور دانشمندان هسته ای ایران، بمباران مردم یمن، مسموم کردن آب شرب مردم فلسطین توسط خاخام ها را نمی بینند اما در مقابل با بهانه های بیهوده ایران را به نقض حقوق بشر متهم می کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار