کد خبر: ۲۵۳۷۳۳
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۵ 30 June 2016


رئیس حفاظت محیط زیست شهرستان فردیس بر تسریع در احداث تصفیه‌خانه فاضلاب شهرستان فردیس تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از فردیس، مرتضی شکوری بعد از ظهر امروز در نشست کارگروه محیط زیست و پسماند شهرستان فردیس که اظهار داشت: یکی از مهمترین نیازهای مردم در این شهرستان ایجاد تصفیه‌خانه فاضلاب است که هم اکنون این شهرستان فاقد این سیستم است.

وی ادامه داد: با توجه به اهمیت این موضوع و ضرورت لزوم تصفیه‌خانه در این شهرستان لذا لازم است تا آبفای استان البرز اقدامات و برنامه‌ریزی‌های لازم را در این مسیر هر چه سریع‌تر انجام دهد.

رئیس محیط زیست شهرستان فردیس در ادامه سخنان خود با بیان اینکه کلیت اجرای این طرح به تصویب رسیده است، عنوان داشت: لذا باید هر چه سریع‌تر با تأمین اعتبارات و رفع موانع این طرح در فردیس اجرایی شود.

شکوری در بخشی دیگر از سخنان خود تأمین سلامت مردم و تأمین منابع آبی را مهم ارزیابی کرد و بیان داشت: هم‌اکنون بحران آب به صورت اساسی این شهرستان را تحت تأثیر خود قرار داده است.

وی با اعلام اینکه هم اکنون تنها 30 واحد صنعتی در این شهرستان پساب خود را وارد چاه و برای استفاده از فضای سبز کارخانه استفاده می‌کنند افزود: در این شهرستان 350 واحد صنعتی فعال است.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان فردیس در ادامه سخنان خود به فعال بودن 45 واحد کارواش در این شهرستان اشاره کرد و گفت: تمامی این واحدها برای شست‌وشو از آب شرب استفاده می‌کنند که در این راستا نظارت‌ها باید بیش از گذشته شود.

شکوری اظهار کرد: صرفه‌جویی آب توسط مردم از مهمترین اقداماتی است باید انجام شود لذا با مشارکت مردم می‌توانیم در این حوزه نیز موفق عمل کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار