شهرداری اهواز این سعادت را دارد که به مناسبت روز قدس فضای مناسبی را توسط پرسنل و خدوم زحمتکش خدمات شهری شهرداری فراهم آورد و طبق گزارش های به دست آمده کلیه تدابیر لازم برای خدمت رسانی و پاکسازی مسیر توسط این پرسنل انجام شده است .
کد خبر: ۲۵۳۶۶۶
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۸ 30 June 2016
معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری اظهار کرد:  با توجه به اینکه شهرداری این سعادت را دارد که به مناسبت روز قدس فضای مناسبی را توسط پرسنل و خدوم زحمتکش خدمات شهری شهرداری فراهم آورد لذا  کلیه تدابیر لازم برای خدمت رسانی و پاکسازی مسیر توسط این پرسنل انجام می شود .

امیر آهن جان  با اشاره به اینکه سازمان شهرداری از یک نهاد خدماتی به یک نهاد اجتماعی و فرهنگی تبدیل گردیده،  افزود: شهرداری علاوه بر انجام کارهای خدماتی ، اقدامات فرهنگی و اجتماعی را به ویژه در روز راه پیمایی انجام می دهد .

معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار اهواز  در رابطه با اقدامات صورت گرفته برای راهپیمایی روز قدس تصریح کرد: کتابچه ای با نام قبله اول مسلمین با تیراژ 10 هزارجلد ، آماده توزیع  در بین راهپیمایان حاضر در مراسم روز جهانی قدس می باشد .

آهن جان افزود : با توجه به گرمای شدید در شهر اهواز ، تعداد 5000 هزار کلاه آفتاب گیر تهیه گردیده که در میان شهروندان توزیع خواهد شد.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری با اشاره به فضا سازی ویژه برای راهپیمایی روز قدس  خاطر نشان کرد: تصاویر شهدای مدافع حرم نیز در تمام مسیر نصب گردیده و چندین جایگاه ویژه از جمله جایگاه مخصوص صدا و سیما تعبیه گردیده است. همچنین 15 بیلبورد پل عابر پیاده به همراه 30 بنر در سطح شهر نیز از کلیه شهروندان عزیز  با استناد به پیام های مقام معظم رهبری و بنیانگذار جمهوری ااسلامی حضرت امام خمینی (ره) برای شرکت در راه پیمایی دعوت به عمل آورده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار