استاندار خراسان جنوبی گفت: انتصابم از سوی دولت به‌عنوان استاندار خراسان جنوبی وظیفه‌ام را سنگین کرده است.
کد خبر: ۲۵۳۵۱۲
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۳ 30 June 2016

سید علی‌اکبر پرویزی صبح امروز در آیین تکریم و معارفه استاندار خراسان شمالی بیان داشت: مشارکت و همدلی خوبی را در بین اعضای شورای تأمین استان داشتیم.

استاندار سابق خراسان شمالی گفت: هیچ مشکل خاص امنیتی در استان وجود نداشت که این مرهون اجماع عمومی اعضای شورای تأمین بوده است، به گونه‌ای که فساد به حداقل رسیده که این به خاطر روح نظارتی حاکم بر استان بوده است.

پرویزی بیان داشت: تلاش کردیم تا آبروی دولت را در استان خراسان شمالی حفظ کنیم که در این مسیر شاهد همراهی مدیران استان بودیم.

وی با اشاره به اهتمام استان برای مبارزه با فساد بیان داشت: تمام تلاش ما پیشگیری از فساد بوده و هیچ پرونده‌ای بدون اطلاع ورود ما در استان شکل نگرفته است.

پرویزی تأکید کرد: همواره به پاک دستی مدیران در زمان انتصابات آنان توجه خاصی داشته تا خدای ناخواسته مشکلی برای دولت رخ ندهد.

وی همچنین با اشاره به ظلمی که به وزیر کشور به‌عنوان فرزند این استان بعضاً درگذشته به خاطر نسبت دادن عزل و نصب‌ها به وی داده‌ شده است، گفت: در عزل و نصب‌ها همواره تلاش داشته تا از این فضاها دور باشیم.

پرویزی تلاش برای تحقق مصوبات سفر رهبری و دولت را از فعالیت‌های خود در 34 ماهه گذشته عنوان کرد.

در ادامه این مراسم رئیس‌کل دادگستری خراسان شمالی نسبت به هرگونه همکاری با نماینده جدید دولت در استان اعلام آمادگی کرد.

حجت‌الاسلام نورالله قدرتی با برشمردن لزوم ثبات مدیریتی در استان تصریح کرد: انتصاب هشت استاندار طی 12 سال تأسیس استان قابل‌توجه است.

وی همچنین خدمات استاندار سابق را برشمرد و بیان داشت: وی از افراد بسیار موثر در بحث مبارزه با فساد و نظارت استان بوده و در مدار قانون حرکت می‌کرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار