مدیرکل انتقال خون استان قزوین گفت: مردم استان در شب های قدر 690 واحد خون اهدا کردند که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته با رشد 11 درصدی روبرو بوده است.
کد خبر: ۲۵۳۲۹۱
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۹ 29 June 2016
دکتر محمدحسین برادران روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در طول شب های قدر 895 اهدا کننده خون به پایگاه های انتقال خون استان مراجعه کردند که در نهایت 690 نفر از آنان موفق به اهدای خون خود شدند.
به گفته وی، 310 نفر از اهدا کنندگان خون در این سه شب از میان اهدا کنندگان مستمر بوده که در این شاخص نیز شاهد رشد 16.5درصدی نسبت به سال گذشته بوده ایم.
برادران، 7 درصد از اهدا کنندگان خون را از میان بانوان اعلام و یادآور شد: در طول شب های نوزدهم، بیست و یکم و بیست و سوم ماه مبارک رمضان 49 بانوی قزوینی خون خود را اهدا کردند.
وی ادامه داد: مردم می توانند در این ماه مبارک نذورات خود را با اهدای خون ادا کنند تا علاوه بر کمک به تامین خون در بیمارستان ها، دعای خیر بیماران را نیز بدرقه راه خود کنند.
مدیرکل انتقال خون استان قزوین در پایان با اشاره به نیاز دائمی سازمان انتقال خون برای تامین نیاز خون بیماران از مردم خواست با مراجعه تدریجی خود، استان را در شرایط کمبود خون قرار ندهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار