مسؤول سازمان بسیج رسانه قزوین بیان کرد
مسؤول سازمان بسیج رسانه استان قزوین به نقش اصحاب رسانه در جهانی‌سازی روز قدس و این رویداد بزرگ گفت: با توجه به اهمیت روز قدس اصحاب رسانه همچون سال‌های گذشته این رویداد آزادی‌خواهانه را با کیفیت در سطح جهانی منعکس می‌کنند.
کد خبر: ۲۵۳۲۵۷
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۲ 29 June 2016
محمد سرباز امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به اهمیت روز قدس اظهار کرد: روز قدس به صورت هوشمندانه از سوی امام خمینی(ره) نامگذاری شده است که یادآور جنایت‌های استکبار جهانی در کشور مظلوم فلسطین است.

وی گفت: وظیفه تمام مسلمانان است که در روز قدس به حمایت از مردم سرزمین فلسطین و قبله‌گاه نخست مسلمین بپردازند؛ در حقیقت روز قدس می‌تواند محور وحدت تمام مسلمین جهان باشد.

مسؤول سازمان بسیج رسانه استان قزوین اضافه کرد: اهمیت روز قدس در یک صدا کردن تمام مسلمین جهان و دفاع از یک آرمان مشترک که آزادی قدس بوده، است.

وی یاد‌آور شد: راهپیمایی روز قدس همانند یک رسانه علیه رژیم اشغال‌گر قدس استفاده می‌شود و حاوی پیام‌های مهمی از جمله وحدت دنیای اسلام در مقابله با استکبار است.

مسؤول سازمان بسیج رسانه استان قزوین با اشاره به نقش اصحاب رسانه در جهانی‌سازی روز قدس و این رویداد بزرگ تصریح کرد: با توجه به اهمیت روز قدس اصحاب رسانه همچون سال‌های گذشته این رویداد آزادی‌خواهانه را با کیفیت در سطح جهانی منعکس می‌کنند.

سرباز ادامه داد: اصحاب رسانه می‌توانند با ثبت روز قدس به صورت خبر، فیلم، عکس، کاریکاتور، پوستر، مستند، مقاله و هنرهای حجمی در رسانه‌های جمعی به زبان‌های زنده دنیا پیام روز قدس که حمایت از مظلومان است را به تمام جهان عرضه کنند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار