در آستانه فرا رسیدن سالروز شهادت جانکاه نخستین پیشوای شیعیان جهان حضرت علی(ع) جای جای استان ایلام غرق ماتم و عزاست.
کد خبر: ۲۵۱۹۲۲
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۳ 26 June 2016

در آستانه فرا رسیدن سالروز شهادت جانکاه نخستین پیشوای شیعیان جهان حضرت علی(ع) جای جای استان ایلام غرق ماتم و عزاست.


به گزارش تابناک ایلام؛به همین مناسبت خیابان های شهر ایلام از 2 روز گذشته سیاه پوش شده و بنرهای تسلیت شهادت امام علی(ع) در میادین و بلوارها نصب شده اند.

آیین های عزاداری ویژه شهادت امام علی(ع) که امشب با دومین از شب از لیالی قدر تقارن یافته در بسیاری از مساجد، تکایا، حسینیه ها و بقاع متبرکه ایلام برگزار میشود.

مراسم دومین شب از لیالی قدر و شهادت مولای متقیان امام علی(ع) امشب با حضور قشرهای مختلف مردم در اماکن مذهبی و متبرکه این استان و بصورت ویژه در مسجد جامع شهر ایلام برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی ایلام در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: به مناسبت شهادت امام علی(ع) حرکت دستجات عزاداری و سینه زنی به همت هیاتهای مذهبی فردا سه شنبه ساعت 18در مرکز این استان برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام حشمت الله رستمی بیان کرد: این آیین در دو از شهر ایلام شامل میدان شهید کشوری و مقابل سپاه ناحیه ایلام آغاز و تا محل مسجد جامع ادامه خواهد داشت.

وی از عموم مردم برای شرکت در این آیین معنوی و مذهبی دعوت کرد تا با حضور خود بار دیگر عشق و ارادت خود را به مولای متقیان بویژه امام علی(ع) ابراز کنند.

آیین سوگواری و عزاداری شهادت مولای متقیان حضرت علی(ع) فردا دوشنبه همزمان با 21ماه مبارک رمضان در کلیه شهرستانهای این استان نیز برگزار خواهد شد./ف

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار