سرپرست استانداری مرکزی گفت: همه نوع حمایت از برنامه‎های آیت الله دری نجف‌آبادی از مدارس خاص و پیش‌حوزوی داشته و سعی می‌کنیم در حد توان خواسته‌ها و مشکلات این برطرف شوند.
کد خبر: ۲۴۹۲۲
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۸ 19 April 2015


شکرالله حسن‌بیگی در جلسه شورای آموزش و پرورش استان مرکزی اظهار داشت: امسال که از سوی مقام معظم رهبری به نام دولت و ملت، همدلی و هم‌زبانی مزین شده وظایف را سنگین و سنگین‌تر کرده و باید حق مطلب را ادا کنیم.

وی افزود: یکی از راهکارهای اجرائی شدن شعار سال این است که خدماتی ارائه دهیم که مطلوب‌تر و با کیفیت‌تر باشد، در حوزه آموزش و پرورش باید کیفیت آموزشی را بالاتر برد و به انجمن اولیاء و مربیان ارزش بیشتری داده شود تا با ایجاد یک همدلی و هم‌زبانی بین اولیاء و مربیان مسائل و مشکلات مطرح و حل و فصل شوند.

سرپرست استانداری مرکزی تصریح کرد: بایستی از ظرفیت خیران در مجمع خیران استفاده کرده و با توجه به اعلام آمادگی این مجمع برای رفع کمبودها، باید قدم‌های بزرگتری برداشته تا رضایت‌مندی بیشتری در جامعه ایجاد شود.

حسن بیگی با اشاره به اهمیت ترویج نماز در مدارس گفت: یکی از راهکارهای حفظ نوجوانان و جوانان از تهاجمات فرهنگی و شبهات دینی ترویج نماز بین آنان و بها دادن به این مقوله در مدارس است.

وی افزود: برای ترویج امر به معروف در مدارس باید برنامه ریزی کرد تا با اهمیت دادن به آن شاخصههای کلی آن طبق روایات اسلامی در مدارس کار شود و این به عنوان یک فرهنگ در مدارس نهادینه شود.

سرپرست استانداری مرکزی با اشاره به نزدیکی به هفته بزرگداشت مقام معلم گفت: برای بزرگداشت مقام معلم ستاد بزرگداشت مقام معلم تشکیل و از فرمانداران خواسته شده فعال شوند.

وی افزود: ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان از بهترین ستادها بوده، این ستاد برای اسکان مسافران تابستانی نیز برنامهریزی داشته باشد تا مشکلات این حوزه نیز رفع شود، در حوزه عمرانی نیز 200 میلیارد ریال تخصیص داده شد است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار