رئیس هیئت مدیره کانون معلولین توانا:
رئیس هیئت مدیره کانون معلولین توانا از ایجاد اشتغال پایدار برای بیش از ۷۰۰ معلول قزوینی در کانون معلولین توانا خبر داد.
کد خبر: ۲۴۸۳۶۲
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۲ 19 June 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری تسنیم از قزوین، سیدمحمد موسوی شامگاه شنبه در مراسم افطاری که جمعی از مسئولان استانی و همچنین معلولان حضور داشتند اظهار داشت: فیلم «قصه یک مرد» که مستند زندگی موسس کانون معلولین توانای قزوین بوده تاکنون در 4 فستیوال جهانی اکران شده و با توجه به استقبال‌ها تا پایان سال در 3 جشنواره بین‌المللی دیگر اکران خواهد شد.

وی بیان کرد: کانون معلولین توانا خوشبختانه تاکنون عملکرد بسیار مطلوبی را ارائه کرده که مسئولان و مدیران مربوط باید نگاه ویژه‌ای به این عملکرد و اقدامات داشته باشند.

رئیس هیئت مدیره کانون معلولین توانا خاطرنشان کرد: در راستای شعار امسال که اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نام‌گذاری شده است، کانون معلولین توانا تاکنون برای بیش از 700 معلول اشتغال پایدار ایجاد کرده است.

موسوی با بیان عوامل موفقیت کانون معلولین توانا گفت: باور و ایمان به توانمندی‌های افراد دارای معلولیت، تکیه بر توانایی‌ آنان و همچنین تغییر نگرش جامعه نسبت به معلولان را می‌توان از عوامل موفقیت کانون معلولین توانا برشمرد.

وی از جمله برنامه‌هایی کانون معلولان توانا استان قزوین به انتشار مجله پیک توانا اشاره کرد و گفت: مجله پیک توانا به صورت اختصاصی ویژه معلولان کشور با مدیریت استان قزوین منتشر شده که در آن به مشکلات و چالش‌های آسیب‌های معلولان کشور پرداخته می‌شود.

رئیس هیئت مدیره کانون معلولین توانا همچنین به 17 سال برگزاری جشنواره تشویق دانش‌آموزان ممتاز اشاره کرد و گفت: کانون معلولان توانا با این حرکت مدیران آینده جامعه را تشویق می‌کند تا آنها در آینده شناخت روشنی از توانایی‌های این گروه داشته باشند.

موسوی افزود: کانون توانا قزوین بیش از 3 هزار عضو معلول دارد که تاکنون حدود 700 شغل برای آنها ایجاد کرده و چندین دوره عنوان کارآفرین برتر کشوری را به دست آورده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار