نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری گفت: تحقق اقتصاد مقاومتی نیازمند فرهنگ سازی و برنامه ریزی بر اساس نیازها و امکانات موجود کشور است.
کد خبر: ۲۴۶۸۷۳
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۱ 16 June 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرنگار مهر، حجت الاسلام تلخابی در جلسه شورای اداری قزوین که روز پنجشنبه در استانداری برگزار شد اظهارداشت: روزه برخلاف سایر عبادتها عدمی است و یک سری از کارها را نباید انجام داد تا موردرضایت حق واقع شود.
تلخابی بیان کرد: روزه در مسیر تقویت اخلاص است و بایدبتوانیم با تهذیب نفس و خودسازی به خدا نزدیک شده و سعادت دنیا و آخرت خود را با اصلاح رفتارها تضمین کنیم.
اقتصاد مقاومتی نیازمند اتکا به خود است
نماینده استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: باید به داشته های خود اتکا کنیم تا بتوانیم اقتصاد مقاومتی را محقق کنیم و در این راه نباید فریب تعریف دروغین بیگانگان را بخوریم و از مسیر خارج شویم.
وی اضافه کرد: اگر بخواهیم اهداف اقتصاد مقاومتی را اجرا کنیم باید به داشته های خود اتکا کنیم و مدیران برای این رهنمود مهم برنامه داشته باشند تا به نتیجه برسیم.
تلخابی اظهارداشت:با فرهنگ سازی باید برنامه های اقتصاد مقاومتی را عملیاتی کنیم و با استفاده از ظرفیت مهندسان داخلی به کارها شتاب بخشیم.
اخلاص در کارها توصیه می شود
نماینده استان درمجلس خبرگان رهبری یادآورشد: باید در کار اخلاص داشته باشیم و آن را در خود تقویت کنیم و از ظرفیت همه نمایندگان مجلس شورای اسلامی، خبرگان و مسئولان استانی برای تحقق برنامه ها بخوبی استفاده کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار