ادامه رونق معاملات تالار پتروشیمی بورس کالا
تابناک: معاملات محصولات شیمیایی با تقاضای نسبتا بالایی برای محصولات پتروشیمی شازند پی گرفته شد.
کد خبر: ۲۴۵۹۲۲
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۸ 14 June 2016

به گزارش تابناک مرکزی، منومروینیل استات شازند که به صورت سلف و با حجم ۸۸۰ تن عرضه شده بود، سه هزار و ۶۹۶ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا دو هزار و ۷۸۰ تومان و میانگین قیمت خرید آن هم دو هزار و ۷۹۱ تومان رقم خورد.

منواتیلن گلایکول پتروشیمی شازند نیز با حجم ۲۲۰ تن عرضه و دو هزار و ۸۴۹ تن هم تقاضا داشت، قیمت پایه این كالا یک هزار و ۸۳۸ تومان و قیمت خرید آن هم دو هزار و ۲۲ تومان رقم خورد.

دی اتیلن گلایکول و دی اتانول آمین پتروشیمی شازند هم به صورت سلف عرضه شد. عرضه دی اتیلن گلایکول ۱۱۰ تن و تقاضای آن هم یک هزار و ۹۳۶ تن بود، قیمت پایه آن یک هزار و ۶۱۷ تومان و قیمت خرید آن هم یک هزار و ۸۰۲ تومان رقم خورد.

دی اتانول آمین هم با حجم ۱۵۴ تن عرضه و به میزان ۲۵۳ تن تقاضا داشت، قیمت پایه آن سه هزار و ۶۱۷ تومان و میانگین قیمت خرید آن هم سه هزار و ۷۱۷ تومان بود.

در همین حال دی اتیلن گلایکول فرسا شیمی امروز با حجم ۳۳۰ تن عرضه شد که ۳۰۸ تن تقاضا داشت و با قیمت پایه یک هزار و ۶۳۸ تومان معامله شد.

سودکاستیک اروند و بندرامام هم مانند هفته های گذشته با تقاضایی بیش از عرضه مواجه شد، به طوری که عرضه شش هزارتنی اروند هشت هزارتن تقاضا داشت و با میانگین قیمت ۴۲۹ تومان به فروش رسید. سودکاستیک بندرامام هم ۲۵۰۰ تن عرضه و سه هزار و ۳۶۰ تن تقاضا داشت و با قیمت ۴۱۹ تومان خریداری شد.

استایرن منومر پتروشیمی پارس هم که با حجم دو هزار و ۱۶ تن عرضه شده بود، سه هزارتن تقاضا داشت و با قیمت پایه سه هزار و ۱۴۶ تومان خریداری شد. همچنین اوره صنعتی شیراز و بنزن بوعلی سینا به ترتیب با حجم ۷۲۰ و ۲۰ تن با قیمتهای پایه مورد معامله در تالار قرار گرفت.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار