دکتر عسگری عنوان کرد؛
دکتر حشمت الله عسگری معاون استاندار ایلام در جلسه ستاد تسهیل سرمایه گذاری در استان گفت : مهندس محمدرضا مروارید استاندار ایلام دستور اکید رفع موانع و مشکلات طرح های صنعتی استان و سرمایه گذاری های صورت گرفته را صادر کرد
کد خبر: ۲۴۵۸۸۸
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۱ 14 June 2016

دکتر حشمت الله عسگری معاون استاندار ایلام در جلسه ستاد تسهیل سرمایه گذاری در استان گفت : مهندس محمدرضا مروارید استاندار ایلام دستور اکید رفع موانع و مشکلات طرح های صنعتی استان و سرمایه گذاری های صورت گرفته را صادر کرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری ایلام گفت: نشست ستاد تسهیل و رفع موانع واحدهای صنعتی در استان ایلام برگزار شد.

"حشمت اله عسکری" در گفتگو با خبرنگار ما افزود: در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع واحدهای صنعتی استان ایلام ۱2 پرونده مربوط به واحدهای تولیدی - صنعتی و یک واحد تولید آجر خسارت دیده از سیل پارسال بررسی شد.

وی به تصمیمات اتخاذ شده برای رفع مشکلات و موانع واحدهای صنعتی ایلام اشاره و خاطرنشان کرد: استمهال و تقسیط مجدد بدهی ها، ارائه راهکارهای لازم برای آسان شدن دریافت تسهیلات، سرمایه در گردش مورد نیاز واحدهای تولیدی نیمه فعال و گازرسانی به واحدهای صنعتی از جمله تصمیمات و مصوبات این نشست بود. 

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری ایلام افزود: با توجه به اینکه مصوبات ستاد تسهیل لازم اجراست، می توان از این ظرفیت استفاده و با ارائه راهکارهای مناسب گره گشای بسیاری از مشکلات و موانع پیش روی واحدهای تولیدی و صنعتی استان بود.
وی با اشاره به اهمیت رفع مشکلات واحدهای تولیدی صنعتی برای بازگرداندن رونق به اقتصاد، گفت: بسیار امیدواریم با مساعدت و همکاری بانک های عامل و همچنین تلاش و جدیت سرمایه گذاران، این واحدها بتوانند مشکلات نقدینگی خود را برطرف کرده و شاهد رونق تولید و ایجاد اشتغال در استان باشیم.

عسکری با بیان اینکه اکنون بسته های حمایتی بسیار خوبی با در نظر گرفتن اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید داخلی ارائه شده و تمام دست اندرکاران دولتی و بانکها در راستای رفع مشکلات واحدهای صنعتی دست بکار شده اند، اظهار داشت: تلاش مجموعه مدیریتی استان رفع مشکلات پیش پای تولید، ایجاد اشتغال مولد و به جریان انداختن چرخ های صنعت است.

وی با اشاره به اهمیت رفع مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی برای بازگرداندن رونق به اقتصاد، تصریح کرد: دولت در قالب طرح ها و برنامه های مختلف به دنبال حل مشکل نقدینگی واحدهای تولیدی کوچک و متوسط است و در عین حال برنامه ریزی ویژه ای برای کمک به واحدهای تولیدی بزرگ دارد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری ایلام اظهار کرد: تشکیل جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در واقع به منظور حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی است و مدیران باید با توجه به قانون تسهیل و رفع موانع تولید از تعطیلی واحدهای تولیدی جلوگیری کنند.
حشمت اله عسکری افزود: هم اکنون کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در استان روند مثبتی را طی کرده و ایلام جزو استانهای برتر در برگزاری جلسات، پیگیری مصوبات و رفع مشکلات واحدهای صنعتی در سطح کشور است.

در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع صنعت که با ریاست معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری ایلام و حضور مدیران دستگاههای اجرایی استان و مدیران بانک های عامل برگزار شد، مشکلات برخی از واحدهای تولیدی صنعتی از جمله شرکت پارس عایق، آجر کسری، آجر نقشینه، کیان نخ، امید نخ، شرکت تولیدی پیچ و مهره، کشتارگاه دره شهر، وشرکت تولیدی ظروف یکبار مصرف و توپ پلاستیکی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار