مدیر‌مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قزوین گفت: طی چند روز گذشته 204 مأموریت غیرتصادفی در این استان انجام داده‌ایم.
کد خبر: ۲۴۴۵۶۲
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۰ 12 June 2016
به گزارش تابناک از قزوین، پیمان نامدار امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به مأموریت‌های صورت گرفته طی چند روز گذشته اظهار کرد: در روز 21 خرداد ماه جاری 94 مأموریت صورت گرفته که از این تعداد 63 مورد غیر تصادفی و 31 مورد تصادفی است.

وی با بیان اینکه از مجموع 94 مأموریت‌های انجام شده 35 نفر به بیمارستان اعزام شده‌اند، افزود: از مأموریت‌های غیر تصادفی صورت گرفته 8 مورد قلبی، 2 مورد سکته مغزی، 8 مورد سقوط و 3 مورد سوختگی بوده است.

مدیر‌مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قزوین تصریح کرد: همچنین مأموریت‌هایی در روز 22 خرداد ماه جاری صورت گرفته است که از موارد آن می‌توان به 19 مورد مأموریت تصادفی و 81 مورد غیر تصادفی از مجموع 100 مورد اشاره کرد.

نامدار گفت: در این راستا از مجموع 15 مورد مأموریت غیرتصادفی صورت گرفته، 6 مورد تنفسی، 6 مورد سقوط، 6 مورد مسمومیت و یک مورد مربوط به غرق‌شدگی است.

این مسؤول خاطرنشان کرد: آمار مأموریت‌های صورت گرفته در 23 خرداد ماه جاری برابر 83 مأموریت بوده که 60 مورد آن غیر‌تصادفی و 23 مورد تصادفی بوده است.

مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قزوین تصریح کرد: در این راستا 31 مورد اعزام به بیمارستان و 2 مورد درمان در محل بوده است.

نامدار مطرح کرد: در مأموریت‌های غیر‌تصادفی صورت گرفته 12 مورد در بخش قلبی، یک مورد سکته مغزی، 2 مورد تنفسی، 7 مورد سقوط و 5 مورد مسمومیت بوده است.

* امدادرسانی بیمار دارای حمله قلبی توسط اورژانس هوایی قزوین

وی گفت: همچنین طی ظهر امروز مأموریتی مبنی بر امدادرسانی به مرد 77 ساله‌ای با حمله قلبی صورت گرفت.

مدیرمرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قزوین اضافه کرد: با اعلام گزارش در ساعت 10 و 42 دقیقه امروز مبنی بر حمله قلبی مرد 77 ساله به درمانگاه منطقه رازمیان الموت شرقی و گذشت یک دقیقه نیروهای امدادی خود را به محل اعلام شده رساندند.

نامدار بیان کرد: بعد از بررسی تکنسین‌های اورژانس و انجام اقدامات درمانی اولیه به دلیل مسافت طولانی مسیر تا بیمارستان مورد نظر در خواست اورژانس هوایی برای انتقال بیمار به این مرکز اعلام شد.

مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قزوین اضافه کرد: اورژانس هوایی مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی این استان بعد از گذشت 17 دقیقه در محل حاضر و بیمار تحویل تکنسین‌های این اورژانس شد.

نامدار یادآور شد: بیمار برای انجام مراحل درمانی تکمیلی به مرکز آموزشی درمانی ولایت استان قزوین منتقل شد.
برچسب ها: پیمان نامدار
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار