امیرعلی جوادیان، علی مهاجران و افشین بختیار به عنوان داوران نخستین جشنواره عکش محیط زیست از بین 550 اثر ارسالی به دبیرخانه 55 اثر را بعنوان عکسهای برگزیده انتخاب کردند.
کد خبر: ۲۴۱۷۶۱
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۶ 06 June 2016
 در نخستین جشنواره عکس محیط زیست که با حضور استاندار همدان، فرماندارن و دیگر مسئولان اجرایی استان در مجتمع شهید آوینی برگزار شد از منتخبان جشنواره تقدیر به عمل آمد.

به گزارش ایرنا، امیرعلی جوادیان، علی مهاجران و افشین بختیار به عنوان داوران نخستین جشنواره عکش محیط زیست از بین 550 اثر ارسالی به دبیرخانه 55 اثر را بعنوان عکسهای برگزیده انتخاب کردند.

امیرعلی جوادیان نایب رئیس انجمن عکاسان ایران به عنوان نماینده هیئت داوران بیانیه جشنواره عکس محیط زیست استان همدان را قرائت کرد.

در این آئین خانواده محیط بان شهید یاری حضور داشتند و آخرین عکس دوربین این شهید که متعلق به یک پروانه بود چاپ و به نمایش درآمد و همچنین از خانواده وی تقدیر شد.

در بخش عکس محیط بان هنرمند، حمید روستایی به عنوان عکاس شایسته تقدیر معرفی شد و از قاسمعلی عبدالملکی به عنوان عکاس برتر تقدیر به عمل آمد.

در بخش انسان و طبیعت مهدی قلعه بیگی به عنوان عکاس برتر، امیرحسین جام بزرگ و رضا زنگنه به عنوان نفرات دوم و سوم تقدیر شدند.

امین بصیری پارسا نیز به عنوان عکاس شایسته تقدیر در بخش انسان و طبیعت معرفی شد.

در بخش عکس حیات وحش علی ثقفی به عنوان عکاس برتر مورد تقدیر قرار گرفت و پوریا پاکیزه و جعفر غلامی به عنوان نفر دوم و سوم تقدیر شدند و سعید غلامی نیز در این بخش به عنوان شایسته تقدیر معرفی شد.

علی مجید نادری، مهدی شریفی و علی ثقفی به عنوان نفرات اول تا سوم بخش اکوتوریسم شناخته شدند.

همچنین در این آئین از علی مجیدی نادری، مهدی شریفی و علی ثقفی به عنوان نفرات اول تا سوم بخش عکاسی اکوتوریسم تقدیر شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار