کد خبر: ۲۴۱۷۴۵
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۵ 06 June 2016
با حضور استاندار مازندران، نشست فرمانداران استان برگزار شد.

به گزارش تابناک مازندران، ربیع فلاح جلودار استاندار مازندران در نشست فرمانداران استان تحقق اقتصاد مقاومتی، كنترل آسیب های اجتماعی از جمله طلاق و اعتیاد و تكریم ارباب رجوع را 3 محور مهم و اساسی وزارت كشور در سال 94 اعلام كرد و گفت: مازندران به دلیل ارائه خدمات ملی نقش مهمی در رضایت مردم كشور دارند و ضرورت دارد فرمانداران در جهت تكریم ارباب رجوع و ارائه خدمات شایسته به مهمانان و گردشگران نظارت بیشتری داشته باشند.

استاندار مازندران رونق تولید و افزایش اشتغال را دو دغدغه جدی مسئولین كشور و استان اعلام كرد و گفت: فقط در سال 94 بیش از 15 هزار شغل خرد و خانگی با همت كمیته امداد امام خمینی (ره) بهزیستی و بسیج سازندگی در مازندران ایجاد شد و این روند با سرعت بیشتری باید در سال 95 ادامه یابد.

استاندار مازندران بر تعامل بیشتر فرمانداران با ائمه جمعه و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی تاكید كرد و گفت: اعتدال و خردورزی دو ویژگی مدیران دولت تدبیر و امید است و انتظار می رود فرمانداران به عنوان نماینده دولت در شهرستان از همه ظرفیت ها و افراد تاثیرگذار برای توسعه و پیشرفت شهرستان استفاده کنند.

فلاح از همت بلند و تلاش فرمانداران در برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری تقدیر و تشكر کرد و گفت: امروز توسعه و تقویت سرمایه اجتماعی باید در تمام برنامه ها مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش ایسنا، علیرضا یونسی معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران نیز در سخنانی گفت: در رتبه بندی وزارت كشور استان مازندران جزء 6 استان برتر كشور در حوزه های مختلف است.

وی افزود: دغدغه مدیریتی استان حركت بر توسعه و پیشرفت است.

یونسی افزود: باید تكلیف مدیران ناكارآمد و ضعیف مشخص شود.

وی تاكید كرد: با فساد اخلاقی و فساد اداری باید به شدت برخورد شود و در این زمینه فرمانداران به وظایف خود عمل کنند.

رئیس شورای اطلاع رسانی مازندران در پایان بر استفاده بیشتر از  رسانه ها، صدا و سیما و شبكه های مجازی برای تبیین عملكرد دولت تاكید كرد.

خبرگزاری ایسنا منطقه مازندران
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار