مشکلات مالی و نبود حامی مالی سبب شده نماینده قم در لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور به فکر فروش امتیاز خود باشد.
کد خبر: ۲۴۰۸۰۸
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۱ 05 June 2016
به گزارش تابناک قم، 2 فصل پیش بود که تیم فوتسال آرش قم توانست در لیگ دسته دوم فوتسال ایران قهرمان شود و به لیگ دسته اول راه پیدا کند. اتفاقی که اهالی فوتسال را به آینده‌ای روشن‌تر امیدوار کرد و خلاء حضور نداشتن تیمی از قم در لیگ‌های پایین‌تر از لیگ برتر امیدوار کرد. 

اما باشگاه آرش به دلیل ناتوانی در تأمین هزینه‌های لیگ دسته اول سال گذشته امتیاز خود را به طور موقت در اختیار تیم آتلیه طهران قم قرار داد. تیمی که در لیگ دسته اول با وجود ناکامی در صعود به جمع 4 تیم مرحله نهایی، عملکردی قابل دفاع داشت. 

با پایان لیگ دسته اول فوتسال، حالا باشگاه آرش اعلام کرده که باز هم نمی‌تواند در لیگ دسته اول شرکت کند و بودجه کافی برای این منظور را در اختیار ندارد و در زمینه یافتن حامی مالی به موفقیتی دست پیدا نکرده است. 

امیر آقایی مدیرعامل باشگاه آرش اعلام کرده که تیمش را به فروش می‌رساند اما اولویت فروش را برای متقاضیان قمی قائل شده است؛ گرچه تا این جا کسی برای خرید امتیاز آرش قدمی پیش نگذاشته است.

باشگاه آتلیه طهران هم پول کافی برای پرداخت هزینه حدود 170 میلیون تومانی امتیاز آرش را در اختیار ندارد. در صورتی که قمی‌ها امتیاز آرش را در شهرشان حفظ نکنند آرش به متقاضیان غیر قمی فروخته خواهد شد. اتفاقی که برای فوتسال قم تلخ و غم انگیز است.

منبع: همشهری

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار