همه ما در معرض تيرهاي زهرآلود شيطان قرار داريم و تنها با انس و ارتباط با قرآن است که مي توانيم خود را در برابر خطرها مصون سازيم.
کد خبر: ۲۳۹۸۵۰
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۵ 02 June 2016
معاون استاندار و فرماندار ويژه ملاير، با بيان اينکه يکي از ضعف هاي بزرگ جامعه ما فاصله بين سخن و عمل است، افزود: همه ما در معرض تيرهاي زهرآلود شيطان قرار داريم و تنها با انس و ارتباط با قرآن است که مي توانيم خود را در برابر خطرها مصون سازيم.

به گزارش ایسنا، عبدالعظيم رضايي"، پنجشنبه، 13 خرداد ماه، در جلسه شورای قرآن شهرستان، افزود: شهرستان فرهنگي ملاير از اين ظرفيت برخوردار است که يک شهرستان قرآني باشد و همه بايد در اين راستا تلاش کنند.

وی، با بيان اينکه قرآن نور هدايت است، افزود: ما شاهد اثرات و خيرات قرآن در جامعه اسلامي هستيم و اين کلام الهي داراي فرازهاي بلندي است که عمل بدان حلال مشکلات جامعه بشري است.

رضائی، تصریح کرد: اگر امروزه ما شاهد بروز برخي مشکلات در جامعه اسلامي هستيم، بخش قابل توجهي از آن بازمي گردد به فاصله اي که ما از قرآن کريم پيدا کرده ايم.

فرماندار ويژه ملاير، بیان داشت: ما از قرآن بهره لازم را نمي بريم و اين جزء ضعف هاي جامعه ماست و هر يک از اعضاي اين شورا مي توانند به سهم خود به ترويج مفاهيم بلند قرآني کمک نمایند.

رضائی، با اشاره به قرارگرفتند در آستانه ماه مبارک رمضان، ادامه داد: شايسته اين ماه پر برکت اين است که تمامي ما خود را آماده ميهماني خداوند کنيم تا از فيوضات آن به نحو اکمل برخوردار شويم.

وی، با برشمردن برخي از آثار ماه مبارک رمضان و انس با قرآن در اين ماه افزود: ملاير مي تواند يک شهرستان قرآني باشد و اين بازمي گردد به سبقه و پيشينه فرهنگي مردم اين شهرستان و شايسته است تمامي تمامی متولیان امر چون مراکز آموزش عالی، آموزش و پرورش، تبلبغات اسلامی، ارشاد و ... با توجه به اين ظرفيت های موجود در اين راستا بکوشند.

معاون استاندار همدان با تقدير از تمامي تلاشگران عرصه ترويج فرهنگ قرآن و انس با قرآن، افزود: شايسته است براي ترويج انس با قرآن تلاش بيشتري صورت بگيرد و در اين ميان نقش دستگاه هاي آموزشي بسیار مهم است.

برچسب ها: ماه رمضان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار