کد خبر: ۲۳۸۷۱
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۴ 16 April 2015
رئیس پارک علم و فناوری مازندران با اشاره به شناسایی نخبگان فناور در پارک علم و فناوری استان، گفت: تاکنون ۱۰ محصول فناوران مازنی به بازار عرضه شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، علی معتمدزادگان امروز در نشست واحدهای فناور با معاون پژوهشی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با بیان اینکه توسعه فضای فیزیکی از مطالبات پارک علم و فناوری است، از تلاش برای رفع موانع در اختصاص زمین مورد نیاز پارک علم و فناوری و توسعه واحدهای فناور در اجرای طرح های صنعتی و اشتغالزایی خبر داد.

وی با اشاره به اینکه  مازندران جز استان‌هایی بوده که با داشتن نخبگان علمی جایگاه مناسبی در کشور دارد، عنوان کرد: در سال 93، 418  میلیون  تومان به شرکت‌های فناور پارک فناوری مازندران تسهیلات اختصاص یافت و این در حالی است که نیاز واحدهای فناور در اجرای طرح‌های پژوهشی بیش از این میزان است.

معتمدزادگان تصریح کرد: 10 محصول جدید تاکنون به بازار عرضه شده و هم اکنون به دنبال ارتقا سطح علمی پارک علم و فناورری مازندران از سطح 3 به سطح 2 هستیم.

عضو هیئت علمی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی مازندران با بیان اینکه با همکاری منطقه از ترکیه جذب سرمایه‌گذاری انجام شد، تصریح کرد: همکاری با سرمایه‌گذاران یونانی نیز در دستور کار قرار گرفت.

وی تاکید کرد: امروز با حضور معاون وزیر علوم، پارک علم و فناوری آمل نیز راه اندازی می‌شود.

معتمدزادگان به وجود 42 دفتر واحدهای فناور نیز اشاره کرد و افزود: بخش فنی و مهندسی با 28 درصد بیشترین متقاضیان تشکیل واحدهای فناور را تشکیل داده اند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار