تابناک کهگیلویه وبویراحمد
ریس بیمارستان شهید رجائی گچساران در ادامه افزود : این دستگاه 700 میلیون تومان خریداری و نصب شده است که این دستگاه جدیدترین دستگاه در سال 2015 می باشد.
کد خبر: ۲۳۸۶۵۹
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۲ 31 May 2016
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد،بخش مامو گرافی بیمارستان شهید رجایی گچساران با حضور فرماندار و اعضای شورای اسلامی و سرهنگ بازیان و رئیس شبکه بهداشت و رئیس بیمارستان شهید رجائی،خانم حافظ قرآن امروز پیش از ظهر افتتاح شد.
رئیس بیمارستان شهید رجائی،در این آئین گفت :در بخش بهداشت و درمان در شهرستان خدمات خوبی ارایه شده از جمله افتتاح ام آر ای با هزینه 6میلیارد تومان و سی تی اسکن بالغ بر 3میلیارد تومان و همچنین راه اندازی ای سی یو نوزدان که بخش فیزیکی انجام شده ولی هنوز افتتاح نشده است.
وی در ادامه افزود:در بخش بهداشت در دو ساله اخیر 6 پایگاه در سطح شهر راه اندازی شده است که توانستیم خدمات خوبی را ارایه دهیم.
حافظ قرآن گفت :سرطان سینه یکی از شایع ترین سرطان ها در بین خانم ها می باشد و باید زود رسیدگی شود اما به دلیل نبود دستگاه مامو گرافی در شهرستان و به دلیل دوری مسافت به شهرستانها بیشتر خانم ها به این نوع سرطان رسیدگی نمی کردند. در کشور ما 70%این بیماری پیشروی می کرده و درمان سرطان به مرحله دوم وسوم انتقال پیدا می کرد.
دستگاه مامو گرافی با پیگیری نماینده محترم و دکتر چمن در این شهرستان راه اندازی شد.
ریس بیمارستان شهید رجائی گچساران در ادامه افزود : این دستگاه 700 میلیون تومان خریداری و نصب شده است که این دستگاه جدیدترین دستگاه در سال 2015 می باشد. این دستگاه دارای وضوح بالای تصویر و تشخیص سریع بیماری می باشد. همچنین حافظه بالای این دستگاه می تواند پرونده بیماران و تشخیص بیماران قدیمی را تا هزار نفر در حافظه خود قرار بدهد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار