رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان فارس از کشف محموله یک‌میلیاردی گوشی‌های قاچاق در شیراز خبر داد.
کد خبر: ۲۳۸۳۷
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۹ 16 April 2015
به گزارش تابناک فارس و به نقل از معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان فارس، مأموران پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان فارس، 130 دستگاه انواع گوشی تلفن همراه باارزشی بیش از یک میلیارد ریال کشف کردند.

سرهنگ علی ذوالقدری در این زمینه اظهار داشت: مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی سه واحد صنفی که در امر نگهداری و فروش گوشی‌های تلفن همراه قاچاق فعالیت می‌کردند را در یکی از خیابان‌های شیراز مورد شناسایی قرار دادند.

رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان فارس افزود: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی به مکان‌های موردنظر اعزام و در بازرسی از این واحدهای صنفی تعداد 130 دستگاه انواع گوشی تلفن همراه، 962 عدد انواع باطری گوشی تلفن همراه و 73 عدد ام پی تری پلیر خارجی و قاچاق کشف شد.

وی با اشاره به اینکه ارزش ریالی این محموله قاچاق بیش از یک میلیارد ریال برآورد شده است خاطرنشان کرد: در این زمینه سه نفر متهم دستگیر و به مقر انتظامی انتقال داده شدند.

کشف 11 فقره سرقت درون خودرو در کازرون

مأموران پلیس آگاهی شهرستان کازرون استان فارس موفق به کشف 11 فقره سرقت از یک سارق محتویات درون خودرو شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون با اعلام این خبر گفت: در پی دستگیری یک نفر سارق حین سرقت از یک دستگاه خودروی نیسان توسط مأموران یگان عملیاتی 110 و انتقال آن به کلانتری 11 محمدیه، متهم در تحقیقات ابتدایی به 4 فقره سرقت محتویات درون خودرو و یک فقره سایر سرقت‌ها اعتراف که با تشکیل پرونده به دادسرا تحویل و روانه زندان شد.

سرهنگ مهرداد مشوق بیان کرد: مأموران پلیس آگاهی با بررسی جزئیات سایر پرونده‌های سرقت محتویات درون خودرو اخیر دریافتند که اکثر سرقت‌ها به همین شیوه انجام‌شده که مجدداً با هماهنگی مقام قضایی متهم را از زندان تحویل و تحقیقات تکمیلی خود را شروع کردند.

سرهنگ مشوق خاطرنشان کرد: متهم در بازجویی‌های صورت گرفته تاکنون به 6 فقره سرقت محتویات خودروی دیگر اعتراف که پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی و مجدداً راهی زندان شد.

فرمانده انتظامی کازرون با این توصیه که شهروندان محترم در صورت سرقت قطعات یا محتویات درون خودرو خود بلافاصله با 110 تماس بگیرند افزود: هنگام ترک خودرو هرگز مدارک هویتی و مالکیتی خود را در داخل خودرو نگهداری نکنند و همچنین از قرار دادن کیف و اشیای وسوسه‌انگیز در داخل خودرو و در مرئی و منظر سارقان اجتناب کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار