امسال ۶۰۰ زائر از شهرستان کبودرآهنگ برای حضور در مراسم ارتحال امام خمینی (ع) اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۲۳۷۹۴۳
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۴ 30 May 2016
فرمانده سپاه ناحیه کبودرآهنگ گفت: ۶۰۰ زائر کبودرآهنگی به‌منظور حضور در مراسم سالروز ارتحال امام خمینی (ره) به حرم مطهر ایشان اعزام می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری بسیج، محمود به داغی در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت ارتحال بنیان‌گذار انقلاب اسلامی اظهار کرد: امسال ۶۰۰ زائر از شهرستان کبودرآهنگ برای حضور در مراسم ارتحال امام خمینی (ع) اعزام می‌شوند.

وی در خصوص شخصیت بزرگ امام خمینی (ره) افزود: امام خمینی (ره) بزرگ‌ترین و ابرمرد تاریخ بود که در مدت قرن‌های گذشته جهان اسلام چنین شخصیتی را به خود ندیده است.

فرمانده سپاه ناحیه کبودرآهنگ بابیان اینکه انقلاب اسلامی بی‌نام امام خمینی (ره) شناخته‌شده نیست، گفت: انقلاب اسلامی ما با تفکر سیاسی و الهی حضرت امام (ره) شکل گرفت و امروز نیز این انقلاب به‌عنوان الگویی در سراسر جهان مطرح است.

وی عنوان کرد: مردم و ملل مستضعف جهان با الگو قرار دادن انقلاب اسلامی برای از بین بردن استعمار به پا خاستند و تلاش می‌کنند.

به داغی با اشاره به بیداری اسلامی خاطرنشان کرد: بیداری اسلامی در کشورهایی نظیر یمن، سوریه، بحرین و نیجریه به برکت نظام، انقلاب اسلامی، امام خمینی (ره) و رهبری داهیانه مقام معظم رهبری نشأت‌گرفته است.

وی بیان داشت: امسال بیش از ۶۰۰ زائر با ۱۳ کاروان به‌منظور حضور در مراسم ارتحال امام خمینی (ره) اعزام می‌شوند که با توجه به استقبال پرشور و گسترده مردم متدین و انقلابی مردم این شهرستان ظرفیت در روز اول تکمیل شد.

فرمانده سپاه کبودرآهنگ ادامه داد: در ۱۴ خرداد در سه‌نقطه مرکزی، شیرین سو و گل‌تپه همزمان با نماز مغرب و عشا مراسمی برگزار می‌شود که سخنرانان آنان ائمه جمعه کبودرآهنگ، شیرین سو و گل‌تپه و شام زائرین نیز توسط خیرین تهیه خواهد شد.

وی گفت: در پایگاه‌های مقاومت برنامه متنوعی برگزار خواهد شد و کارهای مقدماتی، بیمه زائرین نیز توسط حوزه مقاومت بسیج انجام می‌شود.

به داغی در پایان از مشارکت و همکاری تمام دستگاه‌های شهرستان به‌ویژه فرماندار کبودرآهنگ به‌عنوان رئیس ستاد هماهنگی به جهت پشتیبانی در سنوات گذشته تقدیر به عمل آورد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار