کد خبر: ۲۳۷۸۶۱
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۶ 30 May 2016

 در مورد شرایط باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: خدا را شکر آنهایی که در یک فصل یک نیمه برای پرسپولیس بازی کردند الان همه کاره شدند.

وی ادامه داد: منظورم هم قنبرپور است و هم بقیه. آقایانی که الان مدیر شدند قبل از اینکه به پرسپولیس بیایند فقط از تلویزیون فوتبال دیده بودند. هیئت مدیره هم که به قول علی پروین دور جمع می‌شوند و چایی می‌خورند. 

کاپیتان پیشین تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: من از یکی مثل جعفر کاشانی تعجب می‌کنم که چطور با این شرایط در هیئت مدیره کار می‌کند. وقتی آقایان سمتی ندارند و کاره‌ای نیستند چرا در باشگاه مانده‌اند. متاسفم که تمام پرسپولیس افتاده دست طاهری و دار و دسته‌اش.

رهبری‌فرد در مورد اینکه برخی از بازیکنان برای پرسپولیسی شدن پپیشنهادهای میلیاردی افزود: خیلی جالب است که من شنیدم امیری از پرسپولیس 2 میلیارد پول خواسته، واقعا الان بهترین بازیکن ایران 250 میلیون می‌ارزد. وحید امیری بازی‌های یکی مثل کاظمیان را پرسپولیس ببیند بعد 2 میلیارد بخواهد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا پرسپولیس می‌تواند برای فصل آینده تیم قدرتمندی ببندد؟ گفت: اگر اجازه بدهند برانکو کارش را انجام بدهد چرا که نه، البته بعید می‌دانم آقایان اجازه بدهند برانکو کارش را بکند. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار