رئیس هیأت کوهنوردی استان هرمزگان پیدا شدن کوهنورد مفقود شده بندرعباسی را شایعه دانست.
کد خبر: ۲۳۵۳۷۳
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۲ 25 May 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، محمدهادی مفضل افزود: تاکنون تلاش های گروه امداد و نجات برای یافتن کوهنورد مفقود شده بندرعباسی بی نتیجه مانده است.
 
وی با بیان اینکه علی رغم نامساعد بودن هوا و مه آلود بودن و عدم دیدکافی تیم های امدادی از هیچ تلاشی فروگذاری نکرده اند، خاطرنشان کرد: به دلیل شرایط نامساعد جوی امروز اجازه جست و جو داده نشده تا زمانی که شرایط جوی به حالت مطلوب بازگردد.
 
مفضل پیدا شدن کوهنورد مفقود شده بندرعباسی را شایعه دانست و عنوان کرد: خانواده این کوهنورد طی تماسی با بنده از سفر به تهران و رفتن به مکان حادثه جهت پیگیری وضعیت این کوهنورد خبردادند که این هیأت همکاری لازم را در این خصوص انجام داده است.
 
رئیس هیأت کوهنوردی استان هرمزگان در پایان با اشاره به اینکه دمای ارتفاعات دماوند از منفی 17 تا 23 درجه سانتیگراد می باشد و با بارش متناوب برف و تگرگ همراه است، تصریح کرد: علی رغم تمامی مشکلات جوی تا آخرین لحظات هم به عملیات جست و جو ادامه خواهیم داد و امیدواریم این تلاش ها نتیجه دهد.

"برکت صادقی" کوهنورد بندرعباسی که 30 اردیبهشت ‌ماه قصد صعود انفرادی به قله دماوند را داشته است پس از ترک پناهگاه بارگاه سوم در ساعت 4 صبح، دیگر به این پناهگاه بازنگشت. این کوهنورد که به تنهایی قصد صعود قله دماوند را داشت با به جا گذاشتن کیسه خواب و دیگر لوازم شخصی خود و بدون  توجه به تذکر مسئول پناهگاه بارگاه سوم مبنی بر عدم صعود انفرادی و نامناسب بودن هوا اقدام به صعود می کند.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار