مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی آذربایجان شرقی از واژگونی یک دستگاه خودروی سواری پراید در محور مرند-جلفا خبر داد که طی آن یک نفر جان باخت و دو نفر دیگر راهی بیمارستان شدند.
کد خبر: ۲۳۳۷۲۸
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۷ 22 May 2016
حبیب حسینقلی زاده در گفت وگو با ایسنا گفت: با گزارش واژگونی یک دستگاه خودروی سواری پراید در جاده مرند-جلفا، سه راهی قره تپه، پایگاههای اورژانس 115 زنوز و عریان تپه به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: تکنسینهای اعزامی مرگ یک مرد 32 ساله را در محل تایید و دو سرنشین 30 و 32 ساله پراید را با انجام اقدامات پیش بیمارستانی به بیمارستان مرند انتقال دادند.

حسینقلی زاده گفت: اپراتورهای مستقر در مرکز اورژانس 115 از کارشناسان درمانی هستند و می توانند با دریافت شرح حال بیمار و مصدوم، یکسری اقدامات درمانی را برای تماس گیرنده اعلام کنند.

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی آذربایجان شرقی گفت: جابجا کردن بی محابای مصدومان تصادفی که از درد  ناحیه گردن و کمر شاکی هستند، امکان قطع نخاع و معلولیت مدام العمر مصدوم را بدنبال دارد.

به گفته سرهنگ جواد ناموران، رئیس پلیس راه استان بی توجهی راننده پراید به جلو، منجر به وقوع این سانحه رانندگی تشخیص داده شده است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار