مدیر کمیته امداد شهرستان چرام از ارائه 287 مورد خدمات عمرانی مسکن مددجویی به مددجویان تحت حمایت این شهرستان در سال گذشته خبر داد.
کد خبر: ۲۲۷۷۹۲
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۰:۵۵ 11 May 2016
به گزارش سایت خبری کمیته امداد، علی حسن مظاهری با بیان اینکه تأمین مسکن مددجویان و ارائه سرپناهی امن برای آسایش و زندگی آنها یکی از مهم‌ترین برنامه‌های کمیته امداد است، گفت: در همین زمینه در سال گذشته 55 مسکن روستایی و 21 مورد مسکن شهری برای مددجویان تحت حمایت احداث شد.
وی ضمن اشاره به خدمات توانمندسازی کمیته امداد برای مددجویان، اظهار کرد: تامین مسکن مقاوم، بهسازی و مقاوم سازی مسکن مددجویی از اولویتهای کاری این نهاد در حوزه مسکن است.
مظاهری تعمیرات کلی و جزئی مسکن مددجویان را از دیگر خدمات عمرانی این نهاد برشمرد و گفت: 110 مورد تعمیرات مسکن، 35 مورد احداث سرویس بهداشتی و 93 مورد معافیت انشعابات آب، برق، گاز و پروانه ساخت از دیگر اقدامات سال گذشته کمیته امداد شهرستان برای مددجویان است.
وی با بیان اینکه ناظرين فني كميته‌‌ي امداد براساس استانداردهاي روز بر همه مراحل ساخت، مقاوم سازي و بهسازي منازل مددجويي نظارت می کنند، تا سرپناهي مستحكم براي خانواده هاي تحت حمايت ساخته شود، افزود: در مجموع در سال گذشته برای ارائه خدمات عمرانی در شهرستان چرام بیش از 17 میلیارد و 563 میلیون ریال هزینه شد.
ارائه 287 مورد خدمات عمرانی به مددجویان چرام
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار