رييس كميسيون بودجه شورای شهر تهران بر ضرورت حل مشكل ترافيكي خيابان پرستويی در منطقه ١٦ تاكيد كرد و جمع آوری هر چه سريعتر دكل های برق فشارقوی در اين منطقه را خواستار شد.
کد خبر: ۲۲۷۴۲۳
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۴ 10 May 2016
علیرضا دبیر رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران در دویست و پنجاه هشتمین جلسه رسمی چهارمین دوره شورای اسلامی شهر تهران پس ارائه گزارش توسط دبیر دبیران شورایاری منطقه ۱۶ اظهار داشت: مشکلات زیادی در منطقه ۱۶ وجود دارد که باید به همه آنها رسیدگی شود. ممكن است برخی مشكلات فرامنطقه ای نیاز به ورود شورای شهر داشته باشد كه ما به عنوان نماینده مردم باید از  شهردار تهران بخواهیم مشکلات مردم را در این منطقه حل کند.

دبیر ادامه داد: مشكلاتی كه كارخانه روغن نباتی قو برای منطقه ایجاد كرده می تواند با به روز كردن سیستمها و تجهیزات حل شود و شاید این راهكار، بهتر از تعطیلی این كارخانه و از بین بردن فرصتهای شغلی آن باشد.

رییس كمیسیون برنامه و بودجه در ادامه به مشکلات ترافیکی موجود در منطقه ۱۶ اشاره کرد و گفت: مدیریت شهری نباید از مناطق جنوبی شهر غافل شود. ساختن پل در شمال شهر و بی توجهی به مردم ساكن مناطق دیگر عادلانه نیست. مشكلات ترافیكی خیابان شهید پرستویی که با نام هنرمند کشورمان پرویز پرستویی مزین شده امان مردم منطقه را بریده است.

وی تاكید كرد: این موضوع به معضلی برای منطقه و مردم محل تبدیل شده است و لازم است چاره‌ای اساسی برای حل این مشکل ترافیكی اندیشیده شود.

در پایان دبیر به کابل‌های برق موجود در منطقه اشاره کرد و گفت: کابل‌های برق فشار قوی در این منطقه برای سلامتی مردم مضر است و باید هر چه سریعتر این کابل‌ها و دکل‌های برق جمع‌آوری شده و به زیر زمین انتقال پیدا کنند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار