رئیس اداره بهزیستی آمل خبر دا
رئیس اداره بهزیستی آمل گفت: پنج کمپ‌ مجاز ترک اعتیاد در این شهرستان مشغول به ارائه خدمات هستند.
کد خبر: ۲۲۷۰۶۵
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۹ 09 May 2016

به گزارش تابناک مازندران، نصرت‌الله حسن‌زاده در جلسه ستاد شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر این شهرستان، اظهار کرد: حدود 350 نفر طی سال گذشته از کارگاه‌های آموزشی اداره بهزیستی شهرستان آمل استفاده بهینه کردند.

وی افزود: افراد معتاد پس از دستگیری از سوی ماموران انتظامی شهرستان بلافاصله بدون هماهنگی اداره بهزیستی آمل به کمپ‌های ترک اعتیاد تحویل داده نشوند.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان آمل با اعلام اینکه افراد حاضر در مراکز ترک اعتیاد با رضایت خانواده برای درمان اعزام می‌شوند، تصریح کرد: افرادی که از سوی فرمانده انتظامی دستگیر می‌شوند امکان شیوع بیماری‌ها به مراکز ترک اعتیاد را دارند و این امر باعث نگرانی خانواده‌ها می‌شود.

وی با اعلام اینکه در شهرستان آمل 2 پایگاه خدمات اجتماعی به خانواده‌های آسیب‌دیده در مناطق محروم و آسیب‌پذیر فعال است، ادامه داد: این مراکز مشغول ارائه خدمات به خانواده‌ها هستند.

حسن‌زاده با اشاره به فعالیت پایگاه خدمات اجتماعی دائم و پایگاه پیشگیری از بیماری HIV یا مرکز DIC حاضر در منطقه آسیب‌پذیر امت‌آباد، بیان کرد: اداره بهزیستی برای اجرای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی طرح‌های مختلفی را در دست اجرا دارد.

وی با اعلام اینکه طی سال گذشته 11 کارگاه آموزشی در زمینه‌های مختلف در آمل برگزار شد، افزود: ایجاد مهارت‌های اساسی زندگی، آشنایی با مواد مخدر و برگزاری نمایشگاه‌ها از دیگر اقدامات بود.

حسین‌زاده با اعلام اینکه در شهرستان آمل پنج کمپ‌ مجاز ترک اعتیاد مشغول به کار است، گفت: این کمپ‌ها با نظارت بازرسان و کارشناسان اداره بهزیستی مداوای معتادان را انجام می‌دهند و همچنین در این کمپ‌ها افراد از مشورت‌هایی کارشناسان استفاده می‌کنند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار