موافقت مساعدت 100درصدی به این بیمار به مبلغ 2 میلیون و 500 هزار تومان را اعلام کردیم.
کد خبر: ۲۲۶۷۲۹
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۵ 09 May 2016
مسؤول امور مددکاری مجمع خیران سلامت همدان از رفع مشکل 11 بیمار سخت‌درمان در همدان خبر داد.

صفر شاکری‌صفت در حاشیه جلسه شورای مددکاری مجمع خیرین سلامت با حضور مسؤولان مجمع خیران سلامت کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: در این جلسه 11 گزارش مددکاری ارائه شد تا تصمیماتی در خصوص بیماران نیازمند گرفته شود.

وی با اشاره به بررسی پرونده بیماری که باید پرتودرمانی می‌شد، به عدم توانایی او در پرداخت هزینه درمان اشاره کرد و گفت: هزینه پرتودرمانی این بیمار 10 میلیون و 400 هزار تومان است که سهم بیمار 5 میلیون و 400 هزار تومان و سهم سازمان بیمه‌گر 5 میلیون و 200 هزار تومان عنوان شده است.

مسؤول امور مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان با بیان اینکه 35 درصد تخفیف انجام پرتودرمانی برای این بیمار در نظر گرفته شد، خاطرنشان کرد: این بیمار 70 درصد استحقاق مساعدت دارد که پیش‌بینی شد 2 میلیون تومان به او کمک شود.

این مسئول با اشاره به مشکل خانمی که از بیماری سرطان سینه رنج می‌برد و همسرش با حقوق یک‌میلیون تومان در ماه، توانایی پرداخت هزینه درمان او را نداشت.

شاکری‌صفت در این خصوص گفت: موافقت مساعدت 100درصدی به این بیمار به مبلغ 2 میلیون و 500 هزار تومان را اعلام کردیم.

وی با بیان اینکه یک بیمار مبتلا به سرطان سینه که همسرش به عنوان توانایی پرداخت هزینه درمان او را نداشت، گفت: موافقت شد 2 میلیون تومان به این فرد کمک شود.

مسؤول امور مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان با اشاره به اینکه در این جلسه در خصوص بیماری که مشکل تومور مغزی داشت، بحث شد و افزود: با تشخیص مددکاران تا سقف 80 درصد، یعنی 2 میلیون و 500 هزار تومان به او مساعدت خواهد شد.

وی با بیان اینکه خانمی نیز بیماری سرطان خون دارد و به علت نارسایی کلیه باید دیالیز شود، خاطرنشان کرد: این بیمار و فرزندش از لحاظ تغذیه نیز به شدت دچار مشکل هستند.

شاکری‌صفت با پیشنهاد آوردن این بیمار در «طرح سخاوت»، موافقت پرداخت 2 میلیون و 500 هزار تومان کمک به او را نیز اعلام کرد.

وی با بیان اینکه این بیمار مشمول مساعدت بیمه ایرانیان نیز خواهد شد، گفت: توسط یکی از اعضای مجمع خیران سلامت همدان قول کمک 500 هزار تومانی به این بیمار نیز داده شد.

مسؤول امور مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان با بیان اینکه بیماری از سرطان سینه رنج می‌برد، تصریح کرد: هزینه درمان این فرد 12 میلیون و 200 هزار تومان است که سهم او 6 میلیون و 300 هزار تومان بوده که در این جلسه موافقت به کمک 100درصدی به این فرد شد.

وی با اشاره به وضعیت یک بیمار سرطانی بدسرپرست و دارای دو فرزند بیمار، از مساعدت 3 میلیون تومان وام مجمع خیرین سلامت به این فرد خبر داد.

مسؤول امور مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان گفت: در این جلسه وضعیت بیمار مبتلا به سرطان پروستات که هزینه پرتودرمانی او 12 میلیون تومان است و 6 میلیون تومان را باید خود پرداخت کند، نیز مطرح شد که در نهایت موافقت کمک 2 میلیون تومانی مجمع به این بیمار را اخذ کردیم.
برچسب ها: بیماری های خاص
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار