مدیرعامل شركت ساماندهی صنایع و مشاغل شهرداری تهران برگزاری نمایشگاه بین المللی كتاب در شهر آفتاب را محصول همكاری مشترك دولت و شهرداری تهران دانست و گفت: شهر آفتاب دارای استانداردهای بین المللی است.
کد خبر: ۲۲۶۳۵۶
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۰ 08 May 2016
رضا قدیمی روز یكشنبه در نشست خبری در خصوص عملكرد شهر آفتاب تصریح كرد: نتیجه افتتاح این دو رویداد فرهنگی نشان داد كه همكاری دولت و شهرداری باعث رفع مشكلات و افزایش رضایتمندی شهروندان می شود.

وی با بیان اینكه برگزاری نمایشگاه ها در داخل شهر یكی از بزرگترین مشاغل مزاحم محسوب می شود خاطرنشان كرد: طراحی و ساخت مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب كاملا بر طبق استاندارد های بین المللی است.

قدیمی به نزدیك بودن شهر آفتاب به شهر تهران و خارج بودن از بافت مسكونی اشاره كرد و گفت: نزدیكی به دو فرودگاه مهرآباد و امام خمینی (ره)، دسترسی به اتوبان و بزرگراه های متعدد و پاركینگ وسیع از جمله نكات مثبت این مجموعه است.

وی با تاكید بر اینكه هیچ بر آوردی از برگزاری نمایشگاه در یك شهر نمایشگاهی نداشتیم خاطرنشان كرد: از توان صد در صدی با توزیع كامل و مساوی امكانات برای رفاه شهروندان آغاز به كار كردیم.

قدیمی افزود: بعد از كسب تجربه در سه روز اول توانستیم با تقویت برخی بخش ها و توسعه امكانات به توازن خدمات برسیم.

مدیرعامل شركت ساماندهی صنایع و مشاغل شهرداری تهران با اشاره به رعایت استانداردها در ساخت مجموعه شهر آفتاب افزود: بر همین اساس طوفان های چند روز گذشته نتوانست آسیب و خسارتی را به این مجموعه وارد كند.

وی به رضایت 80 درصدی بازدیدكنندگان از این مجموعه اشاره و تاكید كرد: مخاطبان نمایشگاه بین المللی كتاب تهران از قشر فرهیخته اساتید، اهل قلم و دانشجویان است.

قدیمی خاطر نشان كرد: شركت ساماندهی صنایع و مشاغل شهرداری تهران دو وظیفه انتقال نمایشگاه ها به خارج از شهر به عنوان مشاغل مزاحم شهری و تامین نیازهای اولیه برای بازدیدكنندگان را بر عهده داشته است.

وی با بیان اینكه در 75 نقطه از مجموعه شهر آفتاب كیوسك های غذا، تنقلات، نوشیدنی و آب آشامیدنی را فراهم كنیم گفت: نمایشگاه هایی با بیش از 200 هزار بازدید كننده به طور قطع دیگر اجازه برگزاری در پایتخت را نخواهند داشت.

قدیمی افزود: 10 برند برتر غذایی در كشور شعبی را در شهر آفتاب افتتاح كرده اند و بدون كاهش كیفیت و با قیمت كمتر محصولات خود را به مشتریان عرضه می كنند.

به گفته وی گروه های 20 نفره بهداشت روزانه حداقل چهار بار كیفیت محصولات را بررسی می كنند.

وی تصریح كرد: همچنین یكصد نفر در قالب دو گروه 50 نفره شرایط مدیریتی از جمله نحوه ارتباط با مشتری، مدیریت صفوف و حمل مواد غذایی را انجام می دهند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار