کد خبر: ۲۲۵۱۴
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۲ 13 April 2015
شهردار سرخرود گفت: متاسفانه سازمان هواشناسی نسبت به وقوع سیل هراز در روز گذشته اطلاع رسانی نکرده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم  ، سید مهدی موسوی نژاد  در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان محمودآباد با انتقاد از عدم پیش بینی و اطلاع رسانی ستاد مدیریت بحران استان و سازمان هواشناسی مازندران, اظهار داشت: سیل حوزه آبریز هراز به دلیل شدت و سرعت زیاد بخش‌های گسترده ای از روستاها و شهر سرخرود را فرا گرفته است.

وی گفت: از ساعات اولیه صبح امروز که سیل بخش‌های گسترده ای از بخش سرخرود را فرا گرفته بود, همه واحدهای ستادی شهرداری سرخرود در حالت آماده‌باش در مناطق سیل زده حاضر شدند.

شهردار سرخرود افزود : با توجه به مشکلات زیر ساختی در حوزه حریم نهر و بستر رودخانه و سرعت و شدت هراس انگیز سیل امکانات موجود در شهرداری سرخرود برای مقابله با این بحران پاسخگو نیست.

موسوی نژاد گفت: احداث دیواره و لایروبی رودخانه شهر سرخرود و همچنین پاکسازی بستر رودخانه موجب شده است وضعیت خروجی آب در سطح شهر قابل کنترل بوده ولی متاسفانه خارج از محدوده شهر و ورودی روستاهای محور آمل وضعیت نامناسب است.

وی خاطرنشان شد : ماشین آلات شهرداری از صبح امروز اقدام به روان سازی مسیر آبرو و ایجاد نهر در حاشیه معبر و اراضی متصل به رودخانه هراز کردند.

شهردار سرخرود با اشاره به آبگرفتگی خیابان ملت در مسیر آمل,خواستار صدور مجوز لایروبی به منظور تعریض بستر رودخانه در حوزه بخش و شهر شد.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار