حسین گلابی شترسوار شهرستان جاسک که به نمایندگی از استان هرمزگان به مسابقات قهرمانی شترسواری کشور اعزام شده بود، در جایگاه دوم قرار گرفت.
کد خبر: ۲۲۴۸۰۷
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۲:۰۳ 06 May 2016
به گزارش تابناک هرمزگان به نقل از فارس، بعدازظهر امروز به‌مناسبت عید مبعث، رقابت‌های شترسواری قهرمانی کشور با حضور 19 شترسوار از 12 استان کشور در شهرستان نائین استان اصفهان برگزار شد و ورزشکار هرمزگانی نایب‌قهرمانی این دوره از رقابت‌ها را کسب کرد.

 خبرگزاری فارس: شترسوار هرمزگانی نایب‌قهرمان شد
 
حسین گلابی شترسوار شهرستان جاسک که به نمایندگی از استان هرمزگان به همت و تلاش هیأت روستایی و بازی‌های بومی محلی هرمزگان و اداره ورزش و جوانان جاسک و با همکاری ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان به این مسابقات اعزام شده بود، در جایگاه دوم قرار گرفت.
 
رئیس هیأت روستایی و بازیهای بومی محلی جاسک به خبرنگار فارس گفت: بنا به درخواست هیأت روستایی و بازی‌های بومی محلی استان مبنی بر آماده کردن یک نفر شتر سوار برای شرکت در مسابقات کشوری، در ظرف 24 ساعت توانستیم ورزشکار موردنظر را مهیا و به این دوره مسابقات اعزام کنیم.
 
علی عنبری افزود: جاسک در رشته شترسواری پایگاه مهم این رشته در استان است و می‌تواند با توجه به پتانسیل‌های موجود قطب این ورزش در کشور شود.
 
وی ادامه داد: اگر ما شترسواران را تشویق کنیم برای شرکت در مسابقات حضور یابند، شترداران دیگر این حیوان را در جاده‌ها و بیابان‌ها رها نمی‌کنند و حوادث جاده‌ای در این منطقه کاهش می‌یابد.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: حسین گلابی اهل روستای سدیچ بخش لیردف و از بسیجیان فعال آن روستا بوده که در مسابقات شترسواری شهرستان جاسک سه دوره قهرمانی را در کارنامه خود دارد که اسم شتر این ورزشکار لوکی از نوع جمازه است.
 
به گزارش فارس، این مسابقات در پیست شترسواری شهرستان نائین استان اصفهان به مسافت 1500 متر امروز برگزار شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار