شورای شهر اردبیل به پیشنهاد شهرداری و سازمان تاکسیرانی برای افزایش نرخ کرایه‌های تاکسی درون شهری در اردبیل در سال جدید رأی و مجوز دادند
کد خبر: ۲۲۴۴۸۲
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۵ 05 May 2016

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، در یکصد و هفدهمین جلسه رسمی شورای شهر اردبیل در دوره چهارم که امشب در محل شورای شهر اردبیل برگزار شد اعضای شورای شهر اردبیل با اکثریت آرا به سازمان تاکسیرانی مجوز دادند تا نرخ کرایه‌ تاکسی‌های درون شهری را متناسب با نرخ تورم در سال جدید افزایش داده و برای اجرا ابلاغ کنند.

از ابتدای امسال بحث افزایش کرایه تاکسی در شهر اردبیل به یکی از مباحث روز تبدیل شده بود که بالاخره با تصویب شورای شهر قرار شد سازمان تاکسیرانی نرخ‌هایی را اجرا کنند که تعدادی از صاحبان این تاکسی‌ها پیشاپیش با این نرخ‌ها اقدام کرده و از ابتدای امسال با افزودن مبالغی کرایه‌های خود را در مسیرهای مختلف تصویب کردند به طوری که در اکثر مسیرهای یک یا دو خطه نرخ کرایه 500 تومان اعمال می‌شود.

مشارکت شهرداری در پروژه‌های احداثی مسکونی و تجاری شهروندان

شورای شهر اردبیل همچنین در این جلسه به شهرداری مجوز داد تا در پروژه‌های احداثی مسکونی و تجاری مشارکت کنند تا مبلغ 500 میلیون تومان شهرداری در صدور پروانه ساختمانی به مبلغ 500 تا 1.5 میلیارد تومان با مصوبه شورای عالی سرمایه‌گذاری و بالاتر از این رقم با مجوز شورای شهر می‌تواند در این پروژه‌ها مشارکت کند.

ساخت هتل سلامت در مجتمع شورابیل

اعضای شورای شهر همچنین در این جلسه مجوز احداث مجتمع اقامتی در مجتمع شورابیل را با نام هتل سلامت با مشارکت بخش خصوصی به تصویب رساندند.

برای این پروژه سرمایه‌گذاری بیش از 12 میلیارد تومان و شهرداری نیز با تامین زمین به ارزش 3 میلیارد و 300 میلیون تومان مشارکت خواهد کرد.

اعمال تخفیف 20 درصد برای مناسبت‌های اردیبهشت‌ماه

همچنین با تصویب اعضای شورای شهر مجوز اعمال 20 درصد تخیفف از 18 اردیبهشت تا 18 خرداد ماه در کلیه مطالبات شهرداری در گرامیداشت روز پرستار، ارتش، معلم، هفته کارگر جانبازان و پاسداران اعمال می‌شود تا صاحبان حرف یاد شده بتوانند در بهره‌مندی از خدمات شهرداری از تخفیف 20 درصد بهره‌مند شوند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار