رئیس، نایب‌رئیس، خزانه‌دار و منشی جدید هیئت مدیره خانه مطبوعات همدان انتخاب و معرفی شدند.
کد خبر: ۲۲۳۵۲
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۵ 14 April 2015
رئیس، نایب‌رئیس، خزانه‌دار و منشی جدید هیئت مدیره خانه مطبوعات همدان انتخاب و معرفی شدند.

به گزارش  فارس ؛بعد از کش و قوس‌‌های فراوان و وقفه‌ دو ساله، شاهد برگزاری مجمع عمومی خانه مطبوعات همدان در روزهای پایانی سال گذشته بودیم.

 اعضای هیئت‌مدیره آن بعد از انتخابات، نخستین جلسه خود را برگزار کردند.

در این جلسه که در محل خانه مطبوعات و با حضور 9 عضو اصلی هیئت‌مدیره، بازرسان خانه و نماینده اداره کل ارشاد اسلامی برگزار شد، رئیس، نایب‌رئیس، خزانه‌دار و منشی هیئت مدیره انتخاب شدند و انتخاب مدیر خانه به جلسه آتی موکول شد.

بر این اساس محمدرضا عارف به عنوان رئیس، مراد طاهرنیا به عنوان نایب رئیس، حسین غلامی به عنوان خزانه‌دار و فاطمه حبیبی به عنوان منشی هیئت‌مدیره انتخاب شدند.

اعضای هیئت‌مدیره نیز با مشخص کردن معیارهای انتخاب مدیر خانه تصمیم گرفتند گزینه‌های خود از بین اعضا را مشخص کرده و در جلسه آتی پیرامون انتخاب مدیر خانه تعیین تکلیف کنند.

قرار شد در جلسه آتی اهداف کلی خانه در دو سال آینده مشخص شود، همچنین کارگروه‌های تخصصی خانه مطبوعات استان مشخص و مسئولان این کارگروه‌ها در حداقل زمان منصوب شوند.

گفتنی است در ششمین دوره انتخابات خانه مطبوعات همدان، در بخش سرپرستی روزنامه‌های سراسری محمدرضا عارف سرپرست روزنامه جمهوری اسلامی، در بخش مدیران مسئول نشریات استان مراد طاهرنیا مدیرمسئول هفته‌نامه فرهنگ ملایر و یدالله طاقتی‌احسن مدیرمسئول ماهنامه پیام مادستان، در بخش نمایندگی خبرگزاری‌ها حسین غلامی سرپرست خبرگزاری ایلنا و همچنین در بخش روزنامه‌نگاران فرشید گل‌محمدی خبرنگار خبرگزاری فارس، مهرداد حمزه خبرنگار هفته‌نامه همدان سلام و فاطمه حبیبی خبرنگار روزنامه همدان پیام به عنوان اعضای اصلی انتخاب شده بودند.

در بخش بازرسان نیز جواد مهماندوست خبرنگار روزنامه کیهان و فیض‌الله مظفرپور خبرنگار روزنامه همدان‌پیام به عنوان بازرسان اصلی انتخاب شدند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار